Accepterad Flashiy | Ban överklagan [Noel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flashiy

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198845849495/

Ditt Hex-ID: 110000134c8ef97

Vad är din discord tagg? Flashiy#5817

Vem var det som bannade dig? Noel

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Metagaming ~[Noel]. Återstår: 9 dagar 3 timmar 46 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjode ett väldigt dåligt val.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag belv kickad ur servern jag körde bil sen försökte jag joina så stod det Du har blivit avstängd för: Metagaming ~[Noel]. Återstår: 9 dagar 3 timmar 46 minuter

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det tycker jag, tycker jag skulle få en varnig först för jag är ny på seplat och hade inte riktigt läs igenom alla regler, så det var ett fel av mig. Men nu har jag läst igenom alla regler och kommer sköta mig i framtiden och köra Unive till en bättre server. (den är redan bra) Så ja det var en felaktig ban, de skulle gett mig en varnig om jag gör det igen så bannar dom mig typ i 10 dagar.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag kunnat, att jag skulle läsa reglerna mer vad som innebär om alla regler och sen lyssna på det reglerna så det blir RP påriktigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, att jag skulle läsa reglerna mycket nogranare och att det är hårda staff.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka