Nekad FlarY. | Whitelist ansökning [niklasson_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FlarY.

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Användarnamn: FlarY.

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198991398394

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? flary <3#0420

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Yousef Pite han är född 1995 i Albanien. Han flydde ifrån Albanien för att hans familj var väldigt fattig och han ville göra framgång och bli rik så han flyttade till Multistaden. Yousef älskar att köra bil och bara chilla med sina vänner. Yousef jobbar inte vitt, han jobbar svart med ett par vänner. Yousef dröm är att bli boss över ett gäng och vara störst i staden. Yousef kan bli vara väldigt aggresiv när folk bråkar med honom eller hans vänner. Han tar alla sina vänner före sitt egna liv och skulle kunna dö för sina vänner han ser sina vänner som familj och gör allt för att hålla dem vid liv.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har en bra rp nivå, jag lyder alla regler på servern och är mogen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För denna server är väldigt bra tycker att den har en bra rp nivå och inte så många som lallar hära.

Hur många timmar har du på FiveM? 600+

Hur hittade du Multistaden? Har spelat här tidigare men mina vänner spelade hära och då började jag också.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja det har jag tyvärr.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.

Din whitlist ansökan har Nekats.
du behöver utveckla lite mer.
Låser & Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka