Accepterad FlarY. | Medlem ansökning [!Spoky"]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FlarY.

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? jabrordelillen#7373

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Yousef Pite han är född 1995 i Albanien. Han har bott i denna stad för 2-3 år sedan men valde då att flytta härifrån. Han har skiljt sig med sin fru och det är en av anledningarna att han flyttar tillbaks till hemstaden. Nu är han helt inställt på att komma tillbaka och tillbringa resten av sitt liv i staden Unive. Yousef älskar att bara chilla med sina vänner och leva det ghetto liv som han alltid har gjort. Yousef har jobbat svart i hela sitt liv och har ännu inte några planer på att ändra livstilen. Yousef kan bli väldigt aggressiv när folk bråkar med honom eller hans vänner. Han tar alla sina vänner före sitt egna liv och skulle kunna dö för sina vänner. Han ser sina vänner som familj och gör allt för att hålla dem vid liv. Yousef har även en bror som ligger i koma efter han var med i en bilolycka. Yousef var i Albanien nyss på en semester för och träffa alla i familjen som bor kvar i Albanien eftersom han inte har träffat dem på väldigt länge.

Yousef är oftast en trevlig person som har lätt att knyta nya kontakter och få jobb. I staden gillar Yousef att stå i centrum oavsett om det är på det lagliga sättet eller motsatsen. När Yousef växte upp hade han ofta problem med hantera sin aggression men det har med tiden börjat bli bättre. Han har börjat kunna kontrollera sina aggressions problem nu men ibland kan de bli lite hetsigt. På jobbet är Yousef hängiven och sprider god stämning i gruppen. Han jobbar alltid stenhårt och gör sitt bästa även om det är ett vitt eller svart jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tar rp:andet seriöst och jiddrar inte runt som många andra. Jag följer självklart alla serverns regler och har alltid en bra rp nivå. Det var ett tag sen jag spelade men vet att rp nivån fortfarande är kvar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om jag är i ett scenario som inte gynnar mig så ska jag ändå fortsätta rp:andet på en hög nivå och inte bryta några regler. T.ex om jag är i ett scenario då jag är under pistol hot så kommer jag ej ta upp min egna pistol eftersom då bryter jag mot server regel FearRP.

Hur hittade du Unive? Har spelat här för 2-3 år sedan och vill nu komma in igen eftersom jag hade mest kul här!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka