Inaktuell FlaQy | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FlaQy

Icke Medlem
Meddelanden
270
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Nordling

Ditt discordnamn: flaqy.#6095

Ange ditt födelsedatum 29 April 2009

Varför ska just du bli staff? vi kan börja me innan jag ens försöker jag har några bans bakom min rygg som jag till 100% lärt mig av och jag har varit lite utav en problem spelare på unive men alla gör fel och jag vill göra de rätta nu jag vill få en ny chans här på unive och visa va jag kan och hjälpa till nu och ber om ursäkt för de som hänt nytt år nya möjligheter och de ska jag visa vill bli staff för att visa va jag kan nu och va jag går för och hoppas 320 låter mig bevisa de nu

support: om jag blir support kommer jag göra mitt bästa inom support om folk har frågor svarar jag på dom om jag ej kan svaret tar jag fram svaret eller om de är andra saker som tx om ett senario om de hänt nått ni fattar lixsom den delen jag ser att de sitter en jädra massor i support om dagarna och därför behövs de fler och jag e redo för den rollen jag kommer alltid ha en god ton vara trevlig vara till hjälp.
donation: kommer alltid ha en god ton mot de som känner att de vill hjälpa servern me en donation :)
rp: om jag blir rp kommer jag försöka utväcklas servern rp enorm just nu finns de tx gäng som abusar sin lagning de gillar vi ej de ska förbättras dom drar typ /me byter kolv så e hela bilen lagad utväckla med typ /me tar fram delar /me tar värktyg /me öppnar /me bytyer kylare /me byter olja /me byter kolv /me byter kylarslang /me reparerar skador synliga /me byter front lite sånt skulle va roligt och se utväcklade senarion med lagning rp. rp e för låg hos vissa respekt till dom som har en rolig rp de så mycker roligare att rp me nån som kan rp att dom gör senarion av sånna små saker som lagning blir så mycket roligare än folk som ej kan vill se kreativitet jobb: om jag blir de så kommer jag försöka driva på jobben göra roliga saker helt enkelt driva på och hjälpa 320

krim ansvarig vill jag jobba inom för att få hjälpa till den krim rp lote för de är inte kul i dagens läge som krim de skjuts skjuts hela tiden styra upp de problem som kommer helt enkelt hjälap 320

jag vill bli staff på denna server då jag älskar unive vill servern de bästa hjälpa till utväckla serven staff skulle va extremt kul kunna få hjälpa folk jag har vela bli staff sen jag börja för att kunna få hjälpa folk för hjälpa folk blir jag glad av och mitt mål har vart att kunna bli staff och kunna göra serverns bästa 320 ni ska bara veta hur mkt han gör för denna server och vi som helpers kan vara till bra hjälp för som ägare e de riktigt svårt att ha en sever de är därför vi finns här 320 skulle aldrig kunna ta så måna support ärenden själv därför finns vi helper me mera till hjälp för att hjälpa denna vackra server tror jag skulle passa som staff då jag anser gamla saker lämnar jag bakom mig och siktar på nytt och hoppas 320 kan ge mig en chans i staff teamet skulle va kul och testa på den rollen och hoppas jag lyckas för staff hjälpa folk förbättra servern skulle vara extremt kul

jag satsar på support ansvarig då jag anser att de behövs fler+de skulle va extremt kul att kunna få hjälpa folk för hjälpa folk gör en glad och så

Support Ansvarig
Jag skulle vilja jobba som support ansvarig eftersom jag är en
person som alltid håller en trevlig ton alla möjliga lägen samt
kan sätta ner foten om det skulle förekomma att man måste
göra de. positiva saker med mig är att jag är ganska stresstålig
och jag är bra på att samarbeta. Jag har lätt att samarbeta med
de flesta som kan samarbeta med mig. Jag tycker att man ska lära sig av sitt misstag och verkligen ta åt sig åt bannen så man ej går om de igen.

RP Ansvarig
Som Rp Ansvarig har man uppgift att ta hand om alla som rpar på
servern samt ta hand om servern vilket jag kommer göra jag vet när
de är lämpligt att banna någon om det skulle förekomma att man ska
ta åtgärder på personen vilket jag inte vill göra i första hand men om man ej kan bete sig i
servern så måste man ta konsekvenser

Donation Ansvarig
När man är Donation Ansvarig så tar får man ta hand om alla donationer som
kommer in till servern.
Jag är även en jätte engagemang person samt är mogen och serös. Jag är ganska
stresstålig och jag är bra på att samarbeta. Jag har lätt att samarbeta med de flesta
som kan samarbeta med mig. Jag är även jätte aktiv samt går rak på sak när jag vill något.

krim ansvarig
krim ansvariga har hand om den största delen inom krim rp dom försöker förbättra den hela tiden me nya saker testar nya saker för att få den så bra som möjligt förbättra gäng rp solo rp själva krim rp helt enkelt

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag-söndag 12:00-04:00 oftast

Hur länge har du spelat på Unive? 1,6 år men tog en paus från fivem/unive och kom tillbaka för ett tag sen och bara kört på sen dess

Har du tidigare erfarenheter som staff? har varit servervakt innan

/noclip
/freeze (id)
/unfreeze (id)
/svban (id)
/ban (id)
/banhistory (id)
/kick (id)
/goto (id)
/bring (id)
/unban (id)
/toggleid
/togglesteam?
/revive (id)
/setjob (id) (jobb)
/dv
/sv skriva i sv chatt
/sc skriva i staff chatt
/spec (id)
/specoff (id)
/sqlban (id)
/sqlunban (id)
/tpm (id)
/who (id)
/trust (id)
/clearchat
/ooc
/announce
/sqlbanoffline
/giveitem (id) (item)
/openpanel
/v (spawn id på bilen)
/pm (id)
/spawnped
/spawnmenu
/givemoney (id) (cash-black-bank)
/spawnobject (villket objekt)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? är bered på vilket som tar vilket som uppskattar alla redo för att göra de som krävs allt från att få bort problem spelare till att bara göra nån glad i support om nån behöver hjälp

Hoppas detta går väll skulle va kul med en chans i stagg teamet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka