Nekad FlaQy | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FlaQy

Icke Medlem
Meddelanden
270
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Nordling

Vad heter du på discord? FlaQy#6095

Ange ditt födelsedatum 29 April 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För de första jag sitter timmer vid datorn och inte gör ett skit tänker den tiden försvinner ju bara så jo varor Inge bara lägga den tiden på att hjälpa icke medlemar och ta deras intervjuer och tycker de skulle ha extremt kul ochså Jo de som fick mig att ansöka till m-a är ju att jag tycker de skulle vara kul att testa på hur de ör som m-a/helper och få prova på då jag e redo för den uppgiften som sagt som i mina staff ansökningar så skriver jag att jag gillar och hjälpa folk och de kommer jag värkligen få göra som m-a jag vet själv hur jobbig och nervös man va innan medlem intervjun man satt och nöta reglerna och de kom aldrig nån och tog intervju och jag tycker att de ksk behövs lite fler m-a ochså de skulle va extremt kul att få ta medlemskaps-intervju som sagt m-a är en extremt bra test period som staff kan man säga tror m-a är lite mer min grej för där får jag hjälpa folk hela tiden me att ta deras intervjuer+ansökningar i forumet men från första början Varflr jag ens väljer att söka till staff/m-a e för att jag vull hjälpa folk och de vi absolut inte får missa våra icke-medlemmar e lika mycket värda som våra medlemmar

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför just jag vill att ni ska välja mig e för jag tror jag hade passat extremt bra som m-a jag vill hjälpa folk de får jag dör jag får sitta och ta intervjuer allt sånt e kul och jag respekterar varenda en oavsett om dom bara vill vara på unive dc och skriva eller om dom e icke-medlem medlem alla e lika mycket värda och de e de man måste förstå direkt man börjar rp du va där en gång ochså du va inte medlem hela tiden tänk dom personerna som hjälpte dig va glad man blev och just den personen vill jag bli dom som e icke medlemar ska bli glada för man minns hur glad man blev när man fick hjälp av en medlem eller nått och de ör en sån jag vill bli nu me hjälp av m-a och jag e extremt aktiv 16:00-00:00 vardagar helger 10:00-06:00 hoppas jag får bevisa att jag vill hjälpa folk nu så i de hela jag vill görs folk glada hjälpa folk ta in bra och rätt personer jag tror lätt om de nu finns 100 ansökningar säger vi skulle lätt kunna klara av att svara i forumet på 40-60st och ta intervjuer me alla som kommer in under dagen skulle lägga extremt mycket tid på m-a hoppas 320 låter mig bevisa de nu

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid ha en god ton och om dom ej förstår förklara för dom gör ditt bästa oavsett om du bara vill säga nått tänk de men säg de aldrig du vet aldrig va som sårar nån ha de för dig själv bemötande e de viktigaste ochså bra bemötande kan göra nåns dag men ha alltid en god ton och förklara sitt och snacka lite och så va snäll och ha en god ton så löser sig de mesta

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive?
De mesta som kommer påverkas kommer va mitt rpande kommer rp en del men inte alls mycket all all all den tiden kommer gå till medlemskap ansvarig se menat jag värkligen men annars inget bara att jag kommer lägga sjukt mycket tid på m-a och mindre tid på rp och gör de gladeligen

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha?
Veta va suntförnuft e
Kunna hitta på roliga senarion
Kunna hyfsad rp
Veta hur man beter sig

Innan dom ens gör en ansökan kan dom läsa reglerna

Medlem regel -§ 1 - § 1.7
§ 1 Grundregler-§ 1.1 - § 7.4

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle känna att jag som m-a ska vara en förebild asså lite som en förebild för dom icke-medlarna och medlemarna ansvar se till att ta in rätt person till serven och inte nån som bara vill förstöra va en förebild för dom som inte e medlemar och att alltid se till att kolla allas ansökningar till medlem

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar 16:00-00:00. Helg 10:00-06;00. Lov 10:00-06;00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Nope endast unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja jag har några bans bakom min rygg som jag till 100% lärt mig av och jag har varit lite utav en problem spelare på unive men alla gör fel och jag vill göra de rätta nu jag vill få en ny chans här på unive och visa va jag kan och hjälpa till nu och ber om ursäkt för de som hänt nytt år nya möjligheter och de ska jag visa vill bli m-a för att visa va jag kan nu och va jag går för och hoppas 320 låter mig bevisa de nu alla gör fel och de är viktigt att man står för de och alla ändrar sig och de ska jag bevisa+jag känner mig redo för en större uppgift inom unive teamet kan man säga

Senast ändrad:
Hoppas jag får chansen att visa nu att jag vill hjälpa folk och visa va jag kan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka