Antagen flanxy | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fille.8

Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Ditt discordnamn: fille.8

Ange ditt födelsedatum 16 Augusti 2011

Varför ska just du bli staff? Jo jag har tänkt på att bli staff ett tag eftersom att det är jobbigt med alla regel brytare och lallare. Jag har nu spelat ett tag på unive och märker att det är mycket lallare som förstör rpn på servern och inte kan bete sig. Jag är också väldigt aktiv och kan bete mig jag har också varit staff på en annan server och var väldigt aktiv där. Jag försöker också alltid att hålla det rätt vist t.ex inte står på nåns sida för att man känner dem. Jag kan också vara professionellt när jag gör staff arbete och kan göra mycket staff arbete och kan rätt mycket sedan innan. Jag vill hjälpa till att bygga upp rpn på servern för att få bort problem spelare och allmänt som inte kan bete sig och håller på. Jag förstår reglerna bra och har inte svårt att sätta ned foten men såklart ett respektfullt sätt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Icke medlemar som går runt att lallar och inte förstår regler och bryter mot dem. Lite annat som fear rp och brist på social rp.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Hålla ett extra öga på icke medlemar och försöka hjälpa dem med att förstå reglerna och för fear rpn som mest förekommer i krim rpn så kan man hålla ett extra öga på dem.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska alltid ha respekt inte vara dryg inte hålla på att vara på någons sida för att de är ens vän eller liknande.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Ja eftersom att det är sommar lov nu så har jag mycket fritid men när det blir skola så kommer jag att rpa mindre för att fokusera på mitt staffarbete och kmr fokusera på att göra mitt skola arbete i skola t.ex plugga i skolan och göra lexor.

Hur länge har du spelat på Unive? Spelade första gången julen 2024 men sedan slutade jag spela fivem ett tag och nu började jag 13 april igen.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff på många olika andra servrar men aldrig på unive.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej inte riktigt kanske donation lite mycket att hålla koll på ibland.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka