Nekad flamingo619 | Ban Överklagan [gösen07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

flamingo619

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199530051332/

Ditt Hex-ID: steam:11000015d910704

Vad är din discord tagg? flamingo619

Vem var det som bannade dig? gösen07

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (557).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledningen till att staffen banade mig var att jag var delaktig i en meta discord.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Just innan jag blev avstängd var jag bara och chillade med några vänner. Vi pratade bara, spelade inget spel eller gjorde något som borde ha lett till en avstängning. Senare blev en staff invad till discorden och då valde alla att lämna discorden som var dumt då staffs redan hade bevis. sen efter det blev jag och en till in kallade till support, vi visade upp chattar samt vem som ägde gruppen sen efter det togg staffsen ett beslut och det var en p ban. J

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban jag står för mina kast och tycker det var rätt beslut ut av staffen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för för fear rp och Pwg. fear rpn var att det var flera som riktade på mig medans jag satt i en bil Dum nog som jag var valde bara att köra vidare. Den andra var att jag rpade på att jag fick ett skott i handen sen så la jag vapnet på marken. Jag kan säga att jag har lärt mig mycket av mina bans och kommer nog inte göra om det igen. Jag vet att men rp inte har varit den bästa på senaste men jag ska ändra på det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gör mycket annorlunda tex fråga mina vänner vad det är för en dc om det är en community eller om det är en meta dc. När jag joinade dc hade jag kunnat skicka in det till staffs. Det är det jag hade kunnat göra annorlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig väldigt mycket av min ban tex om man är inne och rpar på unive ska man inte sitta i en annan vc med sinna kompisar. det spelar ingen roll om man är krim eller inte. Om jag får en ny chans kan jag lova att det inte kommer att hända igen.
unive är den rp server som passar mig bäst då det är bra aktivitet samt bra staffs och en bra ägare. Hade uppskattat att få em my chans. !! Tack för att du tog din tid till att läsa detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka