Accepterad flamingo619 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

flamingo619

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199530051332/

Ditt Hex-ID: steam:11000015d910704

Vad är din discord tagg? flamingo619

Vem var det som bannade dig? fcdavve

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (277).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det började med att jag och några vänner rpade som vanligt och senare mot kvällen så var det många som lämnade servern för att en nya server skulle starta upp så jag och några andra valade att också testa den servern som inte alls var bra jämfört med univer serven. Så jag och en annan skött utan för en butik och sen blev vi bannade och jag tror staffsen valde banna oss/mig för att vi skött vid en butik samt att vi valde att lämna serven som mvar riktigt dumt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag och några vänner rpade som vanligt och senare mot kvällen så var det många som lämnade servern för att en nya server skulle starta upp så jag och några andra valade att också testa den servern som inte alls var bra jämfört med univer serven. Så jag och en annan skött utan för en butik och sen blev vi bannade och jag tror staffsen valde banna oss/mig för att vi skött vid en butik samt att vi valde att lämna serven som mvar riktigt dumt. det hade varit riktig snällt om du låter mig komma tbx då det var unive som fick mig att börja spela fivem samt att jag kommer inte att vara så dum igen och lämna servern bara för att vissa väljer att göra det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är 1000 procent rätt då det står i reglerna . Hade uppskattat att få en chans till då unive är den ända rätta servern och jag märkte att jag tappade fivem suget när jag inte spelade på unvie längre. 320 det hade varit riktigt snällt om jag fick en nya chans på unive och om jag får det kommer jag inte svika servern igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut för att jag inte rpade på skador och samt när någon riktar vapen mot mig hoppar jag ur bilen och skjuter som var väldigt dumt av mig och det lärde jag mig en läxa ut av. och ska alldrig göra ett terrordåd igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat läsa igenom reglerna bättre och verkligen vara säker på om man vill bytta från den servern som fick dig att brinna för rpn samt att inte göra som alla andra

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig en jävla läxa efter den bannen och kommer inte göra om dom misstagen ( det är bara philip 320 kanske limpis som kan lösa unban)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag ( men jag vill inte att ni ska neka den och ge mig en andra chans)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka