Accepterad Flamingo34523 | Medlem ansökning (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flamingo34523

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Andersson

Vad är ditt discord namn? zcx.3

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Födelsenamn : Adam Jon Andersson Ålder : 28 Etnicitet : Svensk Födelsedatum : 12 juli 1989 Födelseland : Italien Sexuell läggning : Straight Relationsstatus : Det är komplicerat. Kön : Man Vikt : 80 kg Längd : 180 cm Ögonfärg : Hasselbrun Hårfärg : Brunett Språk : italienska, spanska och engelska Familj : Fredrik Jon Johansson - Far, Martina Maria Eriksson - Mamma Personlighet: Som person är Adam lugn och sansad, och blir sällan mer uppjagad än att hjärtat slår några slag snabbare. Han är van vid stress och press med andra ord. Som relationsmänniska är han däremot rätt bakvänd. Han har alltid varit en karriärsmänniska vars fokus legat just på karriären och på att dra sitt strå i stacken till ett säkrare och bättre samhälle. Han har emellertid på senare år fått tagit sig iväg med kollegor ibland på olika sociala tillställningar, just för att koppla ner tankeverksamheten. Det har han uppskattat och planerar att fortsätta med. Adam har ett vildmarksintresse och älskar både fiske och jakt, ute i skogen eller på en solig bergstopp trivs han som bäst med en kopp kaffe i hand. Hiking och att köra efter en snårig stig till någon vildmarkspärla på en endurohoj, är också ett par favoriter. Adam har även stort intresse av motorcycklar, fordon och motorer överlag, så att sitta och fixa och greja med sin hoj är verkligen ett drömscenario.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är väldigt pålitlig • Han är kreativitet • Han har diciplin • Han har stort tålamod • Han har beslutsamhet • Stort engagemang till sitt kommande yrke • Han är väldigt ärlig • Han har flexibilitet

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrundsinformation: Adam föddes en solig eftermiddag den 12 juli 1989 i staden Palermo på ön Sicilien. Hans pappa var en framgångsrik rallyförare. Hans mamma var en framgångsrik fotograf inom motorsport. De träffades efter ett lopp som Fredrik hade och gick på en middagsdejt tillsammans. Det verkade som om de båda hade mycket gemensamt så de började träffas oftare. Efter cirka 2 års dejting friade Fredrik till Martina efter ett lopp. De gifte sig den 14 april 1988. Efter några månaders samliv blev Martina gravid. De kunde inte vänta på dagen för Martina att föda sitt första barn. Deras första var en pojke som de kallade han Adam. Adam växte som en tomboyish pojke han hjälpte alltid sin far och bara hängde i garaget, hans pappas rallybil var ett ökänt märke, Trophos Rally sponsrat av Stronzo Rallybilar AB. Han var alltid runt garaget vilket gjorde hans pappa glad och hans mamma försökte lära Adam att fotografera. Så vid 13 års ålder köpte hans pappa han, hans allra första motorcykel. Men eftersom han var mer för bilar till en börJon gillade han inte tanken på att ha två hjul istället för fyra. I tonåren var hans pappa nästan tvungen att tvinga hans att gå på motocrossträningen. Till en börJon hade han inget av det, sedan när han började bli äldre utvecklade han en passion för racercyklar och han var bra på det och tävlade till och med i några lokala lopp och slutade på första plats. Det hade en inverkan på hanstidiga relationer eftersom inte många tjejer ville dejta en kille som är snabbare än dem på banan. När Adam äntligen nådde sin vuxen ålder bestämde han sig för att studera utomlands och platsen han valde var inte en överraskning för hans mamma. han bestämde sig för att ta värvning till ett universitet i San Fierro. han flyttade dit 2009 och avslutade sina kurser vilket gjorde han kvalificerad att arbeta inom fastighetsbranschen. I San Fierro fick han sitt körkort och ännu viktigare motorcykelkort. Hans första stora motorcyckel var en FCR1000. han älskade sin cykel så mycket att han målade den intetsägande blå färgen att den kom in i en mörk vinröd med röda metalliska accenter. Efter en något misslyckad karriär som fastighetsmäklare i San Fierro bestämde han sig för att ändra sitt liv 180 grader, han packade sina tillhörigheter och sadlade sin FCR och begav sig ut mot staden Solna när han äntligen nådde staden Solna, han kände ingen så han köpte en tidning och började ringa motell för ett rum och hittade ett halvbra jobb i en annan fastighetsaffär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bättre social rp på servern och för bättra servers rp nivå. Jag är även en mogen person och jag har erfarenheter sen innan och jag vill för bättra servern rp nivå och hjälpa till att få bort allt oseriöst på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man får använda sitt sunt förnuft och låta motparten vinna och inte bara förlora.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot små regler några gånger utan att jag märk de jag har lärt mig att inte göra de då jag fått ban dem gångerna samt muntliga varningar.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag har läst reglerna och jag har även spelat här sen tidigare och jag har erfarenheter om reglerna för att jag har varit staff sen tidigare på servern. Några exempel på regler, inget rasisistit på servern, man ska ha respekt med medspelare och medlemmar och staffs på servern, VDM, RDM, copbait, powergaming och mycket mer.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka