Accepterad Flamee | Medlem ansökning [zMilano]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arro__

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199226050598

Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? 𝐹𝓁𝒶𝓂𝑒𝑒#0001

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär Peter Abrahamsson och hans uppväxt har vart jobbig för han när han bara har en mamma kvar vid liv. När Peter var 10 år så skulle han och hans pappa fiska och dem cyklade till en sjö. När dem var framme så märkte Peters pappa att han hade glömt fiskeväskan. Så Peter väntade vid sjön medans Peters pappa cyklade tillbaka för att hämta fiskeväskan. Det var kväll och mörkt ute vid den tiden. Peters pappa cyklade vid en liten väg. Det kom en bil och såg ine Peters pappa så bilen körde på han och han omkom direkt. Peter väntade vid sjön läge. Peter såg massa polisbilar och ambulaser koma till platsen och Peter vart ganska rädd nu och började tänka om det kunde ha hänt något med hans pappa. Efter en stund kom Peters mamma och sa att han hade omkomit i en bilolycka. Peter vart jätte ledsen i flera månader och ville inte gå till skolan. Peter fick massa problem med skolan för han inte gick dit. Men nu hade det gått 7 år år och han hade löst dem med skolan och han var inte lika ledsen med det om hans pappa men om han börjar tänka på det så blir jag ledsen. Nu när jag är 17 år så har jag lämnat det där bakom mig och ska nu leta efter ett jobb till när jag är 18 år

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag bidrar med roliga scenarion socialt rollspel kan alla regler har rpat här förut är framgångsrik inom rollspel. Började på unive första gången 2021 snart är det år 2023 jag tycker att jag borde bli medlem på unive för att jag kan alla regler har massa erfarenheter inom rollspel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion. Inga regelbrott. Socialt rollspel bland andra spelare. Skapa ett bättre rollspels community.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Spela för makt och pengar. Även kallad Powergaming grad 2.

Hur hittade du Unive? FiveM för den var högst uppe

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka