Accepterad ! Flamee !#0009 | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flocka6666

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199060789805/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? ! Flamee !#0009

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leo Andersson och är 22 år född och uppväxt i Stockholm. Mycket social, trevlig, skämtsam kille. Hans intressen är jakt, fiske, bilar, Meka, motorcyklar ja som dom flesta som kommer ifrån Stockholm gillar. Leo har gjort mycket i sitt tidigare liv, när han var ung så började han med kriminalitet i tidig ålder men lyckades ta sig därifrån och tog polis utbildningen och blev polis, men slutade från polisen pga dålig lön och att han inte kände sig riktigt säker efter att han jagat kriminella. Men han ska bli polis kanske igen. Leos föräldrar är båda död, pappan dog av hjärtinfarkt och mamman av cancer som tog väldigt hårt på Leo så han dricker ganska mycket emellan åt. Leo är väldigt duktig på att skrúva i bilar och maskiner så han ska försöka få sig ett jobb på en bilverkstad eller liknande.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Kommer bidra med bra social och rolig RP, försöka göra roliga scenarion och bara ha kul helt enkelt. Tycker att den här servern är den bästa, många spelare så det händer alltid nånting.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra social rolig Rp. Ska ha en bra Rp, från polis eller Meko som att inta bara lagga så här kör den till bil vercksan och laggar länge!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid spela för att vinna ett scenario, är lika roligt fast man inte alltid vinner scenarion det viktigaste för mig är att scenariot ska bli bra och att man har kul. Samt att de är Powergamming 2 om man vill spela för makt och pengar!

Hur hittade du Unive? Jag letade och letade på svenska roleplay server och hittade denna. Den är perfekt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka