Accepterad ! Flamee !#0009 | Medlem ansökning (M1zzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flocka6666

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? ! Flamee !#2353

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Haglund och han är 22 år, fyller 13 i år och han har haft ett riktigt tufft liv
Alex mamma sparkade ut honom för att han fick för dåliga betyg i skolan och aldrig gick ut han satt bara hemma och spelade men efter ett tag så fick han gå in i huset igen men han blev spankad först.
Han fick bara en vän och som heter Nils och blev Nils och jag blev mobbad i skolan men vågade inte säga något till sina Lärare så det bara fortsatte.
När han fick dåliga betyg i skolan blev han spankad och utskickad.
Hans liv började att bli lite enklare när han började ta tag i hans egna liv.
Jag började gå ut mer och pluggade men jag fick ändå dåliga betyg och han orkade inte mer med skollan och började sitta hemma igen.
Sen slutar det med att han försöker skaffa jobb på mekko men han suger.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp nivå i rollspelet som innefattar scenario som är utvecklade och som alla parter tycker om. Jag har sedan tidigare år tillbaks kört mycket rp och varit Polis på servrar tidigare. Så jag vet hur man rp på ett roligt och bra sätt som många säkert vill eftersträva.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda sidorna ska ha en bra upplevelse och att man ej ska vara självisk och att man själv ej bara ska tycka att scenariot ska vara roligt.

Hur hittade du Unive? Jag letade och letade på svenska roleplay server och hittade denna. Den är perfekt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka