Accepterad ! Flamee !#0009 | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flocka6666

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Flocka6666#6666

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leo Andersson, han är 23 år gammal, han har tidigare varit Medborgare i Unive Roleplay och varit Auto expert på Unive Roleplay, men Leo hadde ett tragiskt narkotika beroende och drogs sedan in i kriminaliteten. Leo var Kriminell ett tag men efter att han vart skjuten i foten och tagen som gissla vid ett rån blev Leo traumatiserad och bestämmde sig för att lämna den kriminella branchen. Det var en tuff resa för Leo och hans nära och kära. Leo fick istället jobb på securitas eftersom han hadde goda erfarenheter. Efter ett tag blev Leo Andersson Perssonalansvarig på Securitas. Men Leo valde att ta samhälls säkerheten till en nivå och bestämmde sig för att bli polis. Leo blev ända upp till assistent och var MC utbildad. Men sen flyttade Leo till en annan stad eftersom hans kompisar bodde där. Men nu vill Jan och hans kompisar flytta tillbacka igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med god rollspel, en bra aktivitet! Goa personer kan jag få in som kan joina!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för makt och pengar. Man ska göra så se blir roligt för båda personerna!

Hur hittade du Unive? Jag letade och letade på svenska roleplay server och hittade denna. Den är perfekt!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka