Nekad ! Flamee !#0009 | Chef-jobb ansökan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Flocka6666

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten han sa upp sig och vi har ingen chef just nu

Vad heter du IRL? Rasmus

Vad heter du på discord? ! Flamee !#2353

Hur gammal är du? 13 år

Hur länge har du spelat på Unive? typ en vecka

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag som chef hade tagit det på otroligt mycket allvar och lagt mycket tid på de. Kommer även utveckla det så mycket som jag är kapabel till. Utveckling inom ett arbete gör otroligt mycket, det gör så att fler vill jobba där och så att fler vill stanna kvar. mitt mål inom Trygg-Hansa kommer vara att fler försäkrar sina bilar såklart men även en trygghet för personalen. Det ska inte vara så lätt att få jobb. Jag har märkt på andra jobb när dom tar ansökningar att det kanske är 5 lätta frågor men. men så kommer det inte att vara här. Det kommer vara hyffsat tufft med ordentliga frågor, detta kommer göra att de som får jobbet kommer ha bättre rp. jag kommer även försöka skaffa samarbeten med andra företag. Så att man kanske kan göra lite olika tävlingar som gör att man vinna antingen gratis eller rabatt på sin försäkring (beror på tävling). Korruption Är något som ALDRIG ska hända inom Trygg-Hansa, jag kommer vara otroligt sträck mot det. Och märker jag att någon ger sig själv eller en kompis rabatt eller gratis

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit bit.r chef på ortenwave och chef på reverse, open samt fler typ 2-3 fler

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag minst 5 timmar att jobba

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka