Accepterad ! Flamee !#0009 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flocka6666

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199060789805/

Ditt Hex-ID: 11000014198aa2d

Vad är din discord tagg? ! Flamee !#2353

Vem var det som bannade dig? irszzl och placerad av: Oskar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag ljugde att jag hade Krim medlem förlåt för de men också nu att de vart för selfpromote och de var fel av mig!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skickade en discord till en person och sen så gjorde han en report och jag vart banna ifrån discorden för Self-promote och vart jag bannad ifrån servern

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte Felaktigt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Först för jag sa att jag hade Krim och Medlem när jag inte hade de sen för Self-promote

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte bryta reglerna

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja riktigt mycket nu

Har du läst våra regler? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag kommer läsa era regler efter detta men snart och nu kommer frågan ifrån den sista: Ja!

Om man blir unbannad kan man få 2021 Rollen började spela då kan ni kolla upp de då?
De skulle uppskattas och kommer ansöka till Medlem!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka