Inaktuell ! Flamee !#0009 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flocka6666

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Ditt discordnamn: ! Flamee !#0009

Ange ditt födelsedatum 12 Oktober 2010

Varför ska just du bli staff? Jag är en drivande person som gillar att hjälpa till med saker och då jag har tröttnat lite på att rpa så har jag valt att ansöka till Staff då jag vill ta en liten paus i från att rpa och jag sitter mycket i Discord och bara kollar runt så jag har mycket erfarenheter i Discord men jag jag vill bli Staff för att jag vill ge servern en extra hjälp med att ta sig till nästa nivå då jag tänker sitta i support dagligen och hjälpa till med allt jobb i support så de blir att man inte behöver vänta typ 1 timme i bland för jag har sett att vissa sitter i support i 1 till 2 timmar och ingen drar in dom och i bland får det jätte fort så att jag vill som sakt att sitta i support dagligen och i don men jag tänker fokusera mest på support då jag tycker det är roligare än don men jag kan sitta i don också

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Varje dag
TID: 14:00 till 18:00 sen igen 19:30 till 22:00 om de inte är lov så kör jag till 03:00 utefall någon behöver hjälp eller Något annat tiden som går!

Hur länge har du spelat på Unive? Länge men varit icke medlen länge för har ej haft tid och ansöka och är 2020 medlem men har ej rollen vart bannad ifrån discorden förut

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja de har jag jag har har varit Helper/support/delägare/Admin på många stora Discord serverar så jag har mycket tid jag har suttit i Discord så jag kan nästa allt om det men sen kan jag några kommandon som skin (id) : Du ger person skin så dom kan ändra sitt uttseende
/goto (id) : Du går till den personen du har /goto och doms ID
/announce : du annonserar något i chatten där alla kan se, och då kan du skriva t.ex VIKTIGT MEDDELANDE RÅN VID BANKEN
/ban (id) : du bannar en person en viss tid
/who (id) : Du kollar en person vilka roller dom har Ingame
/kick (id) : Du kickar en person från servern, fast dom kan gå in i servern igen
/tpm : Du lägger en markerning på mapen sen skirver du /tpm sen går du till den posetitonen.
/unfreeze (id) : Du unfreezar den person så dom kan röra sig.
/freeze (id) : Du freezar en person så dom inte kan gå
/setjob (id) (Jobbid) (Rang) : Du ger dig själv ett jobb sen jobbID sen vilket rang
/v (bilensnamn) : Du spawnar in en bil sen måste du skriva spawnamnet till bilen
/noclip : Du blir osynlig och du kan flygga runt i mapen och t.ex specca.
/giveitem (id) (Item) : Du ger någon ett item
/m (id) : Du skriver /m så blir det message sen skriver du till en viss person
/sc : Om jag inte minns fel så är det att man går in i staffchat-
/sqlbanoffline (id) (tid) (anledning) Du bannar en person en viss tid och anledning om dom är offline.
/svban (id) : Du svbanar dom i en timme, så dom är bannad i en timme från servern.
/revive (id) : Du revivivar någon så dom lever igen.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej men är bered med allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka