Accepterad flakz | Whitelist ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

flakz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: flakz

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199048672931/

Vad är ditt discord namn? flakz02#7872

Vad är ditt Hex-ID? 110000140dfc6a3 (Hex)

Hur gammal är du? 18+

Berätta om din karaktär. Abdi är 20 åring som fixar pengar på gatan han blev kriminell när 8 då han börja baxa i affärer och nu har han gott till tyngre grejer med sina vänner som att råna folk och kidnappa folk och hota dom, han har ingen familj han gillar att va för sig själv på fritiden och röka grejer (bah softa) de så abdi är:) känslorna är ganska mörka för abdi, abdi tänker på och gå med i nåt gäng men han vet inte hur han ska göra han gillar ju att vara med sig själv så han vet inte riktigt, abdi funderar på att bli en rappare med så han får in stora pengar på kontot istället för att sälja 10gram om dagen, han har några vänner i maffian som han är med och kanske ska gå med i den som sagt men vet inte, han bor ingen stans nu men han åker och bor hos vänner om inte så fixar han en bil och sover i den.

Varför ska just du bli whitelistad? spelade på multistaden när jag va owhitelisted och gillar verkligen servern vill ta min karaktär till en ny nivå och spela och ha de kul, jag vill även bidra med mycket humor i staden, jag känner även att jag tycker servern är väldigt bra och trivs bra i servern, gillar även omgivningen

Hur många timmar har du på FiveM? 28timmar

Senast ändrad:
Tjenare! Vänligen utveckla dina svar mer på dessa frågor: Varför ska just du bli whitelistad?, Berätta om din karkatär! Så blir det perfekt! Mvh DrJosh

Tjenare! Vänligen utveckla dina svar mer på dessa frågor: Varför ska just du bli whitelistad?, Berätta om din karkatär! Så blir det perfekt! Mvh DrJosh
hur editar man så man kan skriva mer och vad ska jag skriva om:)

Låser/arkiverar

Tillbaka