Nekad Flake. | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Flake.

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/bobflake/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot

Vad är ditt discord namn? Flake#7633

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2007

Berätta om din karaktär. --Jonas Lukkoonen-- 27 År gammal kommer från Finland Jonas var uppvuxen i Finland men han flyttade senare till Sverige när han var 12 år gammal på grund av att en stor del av Jonas släkt bodde i Sverige, Jonas är en trevlig människa han möter alla med glädje, Han gillar att mecka med bilar och han har Sjukvårds erfarenheter, han gick sjukvårdsskolan i Uppsala när han var 19-23 år gammal, han meckade bilar när han var ungefär 14-16 år gammal men han tappade intresset när han började gymnasiet, Jonas har haft en tuff tid i livet då hans föräldrar bor kvar i Finland, han bor själv i Sverige, men han har 2 Katter, 1 Hund Katterna heter Jörgen & Mörgen, hunden heter Poppy, Jonas har bott i Sverige i 15 År och han trivs bara bra i landet :)

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem på Unive då jag har en hög RP nivå och rpar sunt förnuft i alla scenarion, jag är mogen nog att spela på denna servern, trots jag bara är 14 år så behandlar jag alla med respekt och har en bra ton och skriker/earrapar inte, jag lallar också inte i rpn, då jag har 1500 timmar på FiveM så har jag också erfarenheter av att spela på seriösa FiveM servrar, jag var också servervakt på MultiStaden (December 2020) :)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Bra RP Nivå bra staffs, mogen RP :)

Hur hittade du Unive? Gamla Multistaden

Vad har du för mål med ditt rollspel? RPA suntförnuft och ha en jävligt bra tid på servern :)

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Inga mål direkt men att hitta ett job och ha roligt :)

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Näj :)

Tillbaka