Nekad Flake | Ban Överklagan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flake

Icke Medlem
Meddelanden
327
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bobflake/

Ditt Hex-ID: 1100001189c4f45 (Hex)

Vad är din discord tagg? flakepp

Vem var det som bannade dig? MediaMarkt

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bans.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ^^ kan ej skicka screen så skickade den. ---- Jag förstår inte riktigt varför MediaMarkt valde att lägga en pban på mig då dem drog min medlem precis innan och sen så började bawo snacka med mig då mutade jag micen för att ej störa då ringer min mamma och jag säger att jag inte kan prata till henne sen när bawo har pratat klart säger jag förlåt min mamma ringde kan du upprepa det du sa i början då börja han bara skrika emot mig o bara "ska du inte ens lyssna på vad jag säger så p bannar vi dig"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i support för ett scenario som var ingame, där jag var polis och jagade en kriminell dom hoppar först ut ur bilen och börjar skjuta med ak47 och glock emot mig, efter det försöker dom fly vi följer efter och sedan stannar dom vid vägrenen jag ser en av dom öppna dörren och jag hade 2 val antingen sitta kvar helt still i bilen och dö eller avlossa skott mot bilen som dom var i jag började skjuta mot deras bil och fick en av dom, den personen hoppar support och jag hade inte polis rollen i dcn för stunden för det hade hänt en sak med polis yrket innan men då frågar "MediaMarkt" är du polis då svarar jag ja eftersom jag tror att han menar ingame alltså så jag inte sköt med te.x glock19 och var ute efter att spela som krim då svarar jag ja att ja "rpade" polis, men sedan efter det så kommer bawo,theodoroo in i support då börjar theodoroo ta över support ärendet och börja ställa mig massa onödiga frågor men sen så drar han min medlem och det accepterar jag för jag gjorde "polis utan polis" även om jag var polis ingame tyckte dom att det var polis utan polis, då drar dom min medlem för det sen sitter det 3-5 staffs i samma support kanal som mig o halv skriker emot mig och då började jag ryta ifrån och sa låt mig prata till . men det fick jag inte så jag mutade micen och då började bawo prata för att få mig och förstå hans synpunkt men dom första 20 sekundarna missade jag vad han sa för min mamma ringde och då sa jag ursäkta kan du upprepa min mamma ringde, sen vart jag p bannad och av med alla roller,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban då dom bara bannade mig för jag inte lyssnade på bawo i slutet, för min mamma ringde jag bad om ursäkt och bad han upprepa vad han sa

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har vart tidigare bannad för Mild RDM,Powergaming,Emote Abuse, emote abuse har aldrig hänt att jag gjort sen jag vart bannad för det för det är så grova konsekvenser och onödigt att abusa för att vinna saker, mina powergaming bans var väldigt länge sen typ 2021, sedan mild rdm är till o från vissa staffs säger till o med att det var felaktig ban och jag såg inte hur det var RDM då det var ett bakom liggande scenario

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi tar från början hade jag ju frågat om jag fick rpa polis ingame då jag inte hade fått besked av sparken ingame bara ooc, och sen hade jag också kunnat "skita i o svara min mamma" men förstår inte vad problemet är eftersom jag ber han snällt och upprepa för hon ringde (MediaMarkt banna mig också för ljuger för staffs) då vill jag klargöra att det inte var meningen att han skulle uppfatta mig som att jag menade att jag är polis i polis dcn osv, jag uppfattade hans fråga som om "är du polis ingame eller sköt du för krim rpns skull"

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att fråga staffs om det är okej att rpa polis för jag hade ju polis jobbet kvar osv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka