Inaktuell Flake | Ban Överklagan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flake

Icke Medlem
Meddelanden
327
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bobflake/

Ditt Hex-ID: 1100001189c4f45

Vad är din discord tagg? Flake#7633

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 10d

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-02-24 09.13.09.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår helt varför limpis bannade mig jag hadde dött i ett scenario, och sen efter nån min tog jag spawnmenu för jag hadde inte tid att svara på polisens /me, så tänkte inte mig för och tog spawnmenu dum ide, men ye

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. VI hadde kidnappat en grabb ifrån Westside sen så bad vi top shottaz betala en glock för att ha han levandes och ber dom komma bara 1 grabb dom kommer typ 7 pers och då väljer vi tillslut att vi dödar gisslan sen så skjuter mot dem andra, sen så kommer polisen och jagar oss jag dör och efter nån minut så gjorde jag spawnmenu dumt val och skulle ej gjort så skulle rpat vidare och låtit polisen göra ett scenario av det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då det var jag som gjorde fel, dumt att göra spawnmenu även om jag inte hadde tid att svara på /me

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vart bannad för typ 1,5 veckor sedan för emote abuse, sedan blev jag bannad en gång 2020 för powergaming då jag körde upp på ett berg med en saab, har lärt mig av dessa bans och det skall inte hända igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara väntat ut tiden och låtit polisen ta vidare mig till sjukhuset och göra ett scenario efter det,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte ta spawnmenu i ett scenario även om jag inte har tid att svara på te.x deras /me så ska jag vänta på att scenariot är över isåfall,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka