Nekad Flake | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flake

Icke Medlem
Meddelanden
327
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot

Ditt discordnamn: flakepp (pp Flake)

Ange ditt födelsedatum 26 Mars 2007

Varför ska just du bli staff? Jag har väldigt mycket erfarenheter inom det sen innan och är väldigt aktiv,

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Lallare som är kvar på servern minsta lilla regelbrott skall vara ban och man ska ej unbanna så enkelt som det görs

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Arbete effektivt och specca ställen där det händer mycket lalla sen ska la person till person se till att inte godkänna ban överklagningar lika enkelt

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man agerar professionellt genom att sköta sitt arbete och inte skriker på folk i support te.x, man ska ha en god ton mot alla man tar in i support och inte ge nån fördelar bara för man är vän me dem

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kör nog rp runt 4-6 timmar på kvällen är ute med folk efter skolan och sen lägger jag mig

Hur länge har du spelat på Unive? började 2020 och spelade en stund sedan vart jag bannad i slutet 2021 och kom tillbaka till Unive 2023 mars

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka