Inaktuell Flake | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flake

Icke Medlem
Meddelanden
327
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot

Ditt discordnamn: flakepp (pp Flake)

Ange ditt födelsedatum 26 Mars 2007

Varför ska just du bli staff? Jag har ganska mycket erfarenheter inom jobbet som staff på unive, har varit MA 1 gång o helper 2 gånger, jag saknar att jobba inom staff teamet och hjälpa folket på unive, jag är väldigt aktiv och kunnig inom jobbet jag är mogen och ser till så att man inte "prioriterar sina vänner" före andra alla som sitter i te.x väntrum ska få hjälp inte så att man ska skippa olika folk bara för att ta sin vän först, då kan de också ske att man "favoriserar" nån i ett ärende o det skall inte ske man ska va opartisk isåfall, jag spenderar väldigt mycket tid till att specca och ta reports och sitta i support en del, jag sköter arbetet proffsigt och inte lallar i support, är det en person som har begått regelbrott skall det finnas clip på det annars är det inget vi staffs kan göra åt saken,

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu är det ett stort tjat runt Krim,Polis RPn, det är såhär alla krims klagar på alla poliser som gör fel och alla poliser klagar på alla krims som gör fel det finns brist i både polis rpn och krim rpn, poliserna bör bli bättre på att kunna realistiska stormningar,inte pitta,inte leka "krim" i tjänst vissa poliser kan ta av västen gå fram till nån o ba tjo säljer du gun eller och lallar runt, det får gå till "Span Kortdistans" isåfall, krim rpn fungerar till det mesta men det finns bristningar i vissa gäng där folk bara pittar,skjuter,lootar nått som jag märkt själv, sen är de ju dehär "icke medlemmarna" vissa kommer till unive med ett leende och vill bli medlemmar här de andra är helt idiotiska och joinar servern och gör så kallade terrordåd och mass vdmar folk med bilar te.x det är de bristerna jag har sett på unive

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ägna mer speccande på små scenarion där polisen o krim möter varandra de kan va så enkelt som ett trafikstopp te.x så ja specca mer sånt tycker jag skall göras och ha folk som speccar te.x polisstation,sjukhus,marja,groove street där händer det mest saker inom "lall" dock krim rpn skall speccas också då är det ju mest sandy,paleto,groove som är utsatt med pittningar,mass skjutningar etc

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar proffisionelt genom att ta alla support ärenden seriöst inte sitta och lalla och barnsla sig, man ska alltid ha god ton mot dem man tar in i support och hjälpa dem så gott man kan är de nått man inte förstår kan man alltid fråga en annan staff eller en högre uppsat som te.x mod, om det är en person som vart med i ett ganska stort scenario kan de va bra att be den hoppa support och snacka med den om vad den har gjort för fel innan man bara bannar personen direkt. o de är viktigt att agera professionellt då man kommer långt på de håller man på o lallar och inte hjälper folk i support åker helper rollen på nolltid

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 4-10 (6 timmar) Tisdag 4-10 (6 Timmar) Onsdag 4-10 (6 Timmar) Torsdag 3 till 10 (7 Timmar) Fredag 3 till 3 (12 timmar)
Lördag 12-03 ( 15 timmar) söndag 12-22 ( 10 timmar) (62 timmar ungefär) sen kommer jag ju ta pauser ibland om jag jobbad för länge i streck osv

Hur länge har du spelat på Unive? började 2020 och spelade en stund sedan vart jag bannad i slutet 2021 och kom tillbaka till Unive 13 Feb 2023.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Helper x2 MA x1

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka