Nekad Flake | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flake

Icke Medlem
Meddelanden
327
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot

Vad heter du på discord? ppflake

Ange ditt födelsedatum 26 Mars 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Vaknar runt 10 nu på sommarlovet och spelar sedan till runt 02-03

Hur länge har du varit medlem på Unive? blev medlem 27 maj 2023 så 1 o en halv månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://discord.com/channels/@me/1076267147984126043/1129813041458983114

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En SV ska hjälpa staffsen med små saker som te.x copbait,lallare, etc och sen skicka ut det i SV bans så dem får förlängd ban så i slutändan så hjälper SV typ staffsen med enklare regelbrott osv, / sen är vi typ som "civil personer" som rpar och fångar folk som gör regelbrott osv

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli SV då jag har varit Staff och SV innan och känner att jag har den tiden för SV jobbet men inte för Staff jobbet då det är mycket mer att göra som Staff men vill fortfarande hjälpa till på Unive :),

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och Abuse är om man använder sina perms för att göra otillåtna saker som att revva sig när man dött eller som att abuse kicka/banna nån ba för man inte gillar han/hon osv

Nekad.
Anledning
: Du vart bannad idag, efter en ban så måste man vänta rå dagrar innan man ansöker till Servervakt.

Du får ansöka igen om 30 dagar (14 augusti). Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka