Inaktuell Flake | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Flake

Icke Medlem
Meddelanden
327
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot

Vad heter du på discord? flakepp

Ange ditt födelsedatum 26 Mars 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? De som främst får mig o söka är att ta in nya bra rpare till unive och samtidigt ha koll på servern när jag inte kollar forumet/tar intervjuer då har jag full fokus ingame och speccar sjukhus/mindre scenarion bannar för regelbrott te.x, har tidigare vart både MA,Helper saknar arbetet som de och är sugen på att komma tillbaka dit, mitt mål är ju då att bli helper efter jag jobbat som M-A en stund

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Då jag är väldigt aktiv o sköter mitt arbete bra kommer främst att kolla forumet efter nya medlems ansökningar på forumet och läsa dem och sen kommer jag också sitta i intervju kanalerna ofta och ta intervjuer med folk. jag tar intervjuerna noggrant och låter personerna svara lugnt på frågorna jag ställer, sedan har jag också tidigare erfarenhet som både MA , Helper

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta alla personer med respekt och lugn röst även om du kanske ogillar en viss person ska du inte vara otrevlig och skrika/säga elaka/dumma saker bara för det alla ska få samma möjligheter som alla andra, man ska också inte ge nån "förtur" till just sina kompisar och bara a men dig känner jag här får du medlem, alla ska bli bemötta i intervjuen med glad ton och mogenhet, för jag vet själv att när jag tagit medlems intervjuer har vissa kommit in o skrikit mitt i intervjuen de känns lite oproffsigt om te.x en helt ny person ska börja på Unive, så ja tycker det är viktigt att man bemöter alla med respekt

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Vi säger att en ickemedlem kommer och frågar nått i vanliga chatten då vill jag att våra medlemmar ska hjälpa till ickemedlemmarna och svara på te.x frågor, samt medlemmarna ska vara glada för den rollen dom har då de är ganska svårt att bli medlem

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De skall kunna alla grundregler (Viktigast enligt mig RDM,VDM,Powergaming,Fearrp,Suntförnuft) då de är det regelbrott som sker mest vad jag sett på unive de skall också ha en bra ton mot alla andra medlemmar på servern

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Man skall vara mogen,aktiv och sköta sitt arbete proffsigt inte slarva o skita i vissa saker, de är ju endå ett stort arbete att ta in medlemmar till en stor server o då ska man inte lalla runt tycker jag

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag till Torsdag 16-22 Fredag 14 - 03 Lördag 10- 03/05 Söndag 10-22

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Tillbaka