Nekad Flake | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flake

Icke Medlem
Meddelanden
327
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot

Vad heter du på discord? Flake#7633

Ange ditt födelsedatum 26 Mars 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag söker till M-A eftersom jag känner att jag har kunskap inom att kunna godkänna och neka dem som ansöker till Medlem här på Unive, jag tycker det är roligt att välkomna nya spelare in på servern, därför tänker jag att MA hade passat mig perfekt, jag har extra tid på vardagar och har då tid och ta både muntliga interjuver och kolla skriftliga ansökningar

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? ganska tråkigt o behöva säga att ni ska "just välja mig" men jag är väldigt aktiv och spenderar väldigt mycket tid vid datorn och har näst in på Alltid tid på att antingen läsa ansökningar eller ta Muntliga interjuver till Medlem,/WL. sedan är jag också mogen, skriker aldrig på nån i interjuver hört folk som gjort det innan, mm, medans jag är i en interjuv tar jag alltid det proffsigt och låter personen svara lugnt på frågorna stressar inte han då det kanske finns nån liten regel på Unive som han inte vet om men som han kan lära sig, jag nekar absolut inte folk bara för att nån missar en liten regel som är ganska svår, alla förtjänar en chans så länge dem gör en bra ansökan, och klarar muntliga

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man skall alltid bemöta folk som man vill bli bemött så vi säger att jag själv när jag tog min Medlems ansökan blev jag bemött väldigt bra personen tog det lugnt frågade mig frågorna sakta, man ska heller aldrig bemöta folk olika pågrund av röst (ljust mörkt röst) alla har lika rätt att bli Medlem på Unive,

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Ja iallafal att man skall kunna grundreglerna det gör så att alla som spelar på Unive känner att fan dehär är en bra Server med bra RP nivå här vill jag stanna vi vill inte ha medlemmar som går runt och spelar för att vinna alla scenarion eller bara går runt o lallar,

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Det viktigaste skall vara att kunna alla grundregler (RDM VDM POWERGAMING SUNTFÖRNUFT FEARRP FAILRP META osv), sedan skall man självklart kunna förklara sin karaktär ganska bra ska man kunna den eftersom dem som ansöker skall ju rpa på karaktären dom skriver i ansökan, sedan är det också bra att veta så att personen inte är Medlem/spelar på nån annan server för det är inte tillåtet på Unive, sedan är det också bra att förklara ett mål med sin karaktär på Unive, vad han vill sluta som te.x

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? ja skulle säga att mitt största ansvar är att ta in rätt personer inte folk som är här för att lalla folk som skriver en bra ansökan och kan reglerna sedan finns det ju många fler ansvar som MA då som att man måste hålla sig aktiv och ta muntliga interjuver när skriftliga har blivit godkända, också att vara mogen är ett bra ansvar att ha

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag till Torsdag 16-22 Fredag 16 - 03 Lördag 10- 03/05 Söndag 10-22

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka