Inaktuell Flake | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flake

Icke Medlem
Meddelanden
327
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot

Vad heter du på discord? flakepp

Ange ditt födelsedatum 26 Mars 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För att ta in nya medlemmar till unive som kan serverns regler bra och är här för att spela seriöst rollspel och inte är här för att lalla samt att jag tar mig in en del på staff biten då mitt mål är att söka vidare till helper efter jag varit M-A en stund

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Eftersom jag är välidgt aktiv och har tid för mitt arbete kan sitta i skolan och läsa medlems ansökningar och sen när jag kommer hem från skolan tar jag intervjuer sen en del på kvällen har jag tid för att specca också, samt att i intervjuer har jag en god ton och låter den som blir intervjuad svara på frågorna lugnt så den inte känner sig stressad.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med respekt även om det kanske är en person man känner till och man inte gillar just den personen antingen ber man en annan M-A ta just den intervjuen eller så beter man sig och beter sig proffisionelt och tar intervjuen endå, Man ska ha respekt mot alla och hjälpa alla som vill bli medlemmar..

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Vill inte ändra/påverka så mycket jag tycker det funkar bra som det är. men vi M-A ska se till och va lite mer hårda på grundreglerna kan folk inte ens VDM/Powergaming/Metagaming kan man ba neka dom så kan dom få läsa på reglerna lite mer innan dom ansöker igen

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna grundreglerna spela för ett socialt rp veta om röstregeln e viktigt samt kunna de flesta reglerna är det nån enstaka de ej kan går de ju o acceptera men nlr,pg,metag osv ska man ju kunna

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att sköta mitt jobb och kolla forumet om folk har skickat in ansökningar och isåfall läser jag dom sen om jag ser att det är 2-5 pers som vill ta intervju hoppar jag in och tar intervju med dom och är det te.x några personer som inte kan bra svenska och behöver längre tid tar jag mer tid på mig och ställer frågorna nogare osv, aktiviten är också ett stort ansvar

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 16-22 Tisdag 16-22 Onsdag 16-22 Torsdag 15-22 Fredag 15-03 Lördag 12-03 Söndag 12-22

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka