Accepterad Flafla | Medlem ansökning [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Flafla

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad är ditt discord namn? Flafla#1144

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Per Adolfsson. Han är född 1997-10-08. Hans dröm är att få bli anställd och börja tjäna pengar. Under sitt liv har han alltid haft det lätt i skolan och aldrig behövt anstränga sig. Hans föräldrar är väldigt stolta och tror han kommer klara sig bra i livet. Dock har han några icke bra vänner som han tycker är schyssta men inte tycker om att hänga med eftersom att de inte sköter sig så bra. Han röker inte, snusar inte heller. Hon kommer vilja skaffa ett bra jobb och kunna köpa en bil och en egen bostad. Han har alltid tyckt om både sportbilar och datorer och kan väldigt mycket om båda två. Enda sen han var liten har han velat jobba med datorer eller sportbilar. Han hoppas också på att träffa många och schyssta personer när han börjar sitt liv på Unive. Han har alltid hjälpt folk med IT problem för lite pengar så han kan göra lite roliga saker med. Hans allra största dröm är att få äga en Porsche 911 GT3.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en trevlig, erfaren och förnuftig rpare. Jag vet mycket väl vad sunt förnuft är och tänker alltid på det i mitt rpande. Dessutom så kommer jag bidra med bra och roliga scenarion där alla kan gå ut utan att vara tjuriga eller arga för att undvika konflikter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att även om du inte kommer komma ut som den så kallade segrande så ska scenariot spealas klart och du ska inte sitta och gnälla efter det för att du är en dålig förlorare.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på den mycket sen innan. Mina polare spelar redan här och jag har än så länge bara hört gott

Tillbaka