Flafla
Icke Medlem
- Meddelanden
- 14
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198798736324
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille
Vad är ditt discord namn? Flafla#1144
Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer ifrån östra Sverige och är 25 år gammal. Drömmer efter att bli framgångsrik och bli ekonomiskt oberoende. Min karaktärs intressen är programmering och datorer.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med en extra person till servern och jag kommer inte bryta mot några regler.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag intresserar mig till Unive för att jag har flera vänner som redan kör där.
Hur hittade du Unive? Via en vän
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha roligt och tjäna pengar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli ekonomiskt oberoende,
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille
Vad är ditt discord namn? Flafla#1144
Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer ifrån östra Sverige och är 25 år gammal. Drömmer efter att bli framgångsrik och bli ekonomiskt oberoende. Min karaktärs intressen är programmering och datorer.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med en extra person till servern och jag kommer inte bryta mot några regler.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag intresserar mig till Unive för att jag har flera vänner som redan kör där.
Hur hittade du Unive? Via en vän
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha roligt och tjäna pengar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli ekonomiskt oberoende,
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte