Accepterad Flafla | Medlem ansökning (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flafla

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198798736324

Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad är ditt discord namn? Flafla#1144

Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Per Adolfsson. Han är föd 1997-10-08. Hans dröm är att få bli anställd och börja känna pengar. Under hans liv har han alltid haft det lätt i skolan och aldrig behövt anstränga sig. Han föredrar är väldigt stolta och tror han kommer klara sig bra i livet. Dock har han några icke bra vänner som han tycker är schysta men inte tycker om att hänga med eftersom att dem inte sköter sig så bra. Han röker inte snusar inte heller. Hon kommer vilja skaffa ett bra jobb och kunna köpa en bil och en egen bostad. Han har alltid tyckt om både sport bilar och datorer och kan väldigt mycket om båda två. Enda sen han var liten har han velat jobba med datorer eller sport bilar. Han hoppas också på att träffa många och schyssta personer när han börjar sitt liv i Unive. Han har alltid hjälpt folk med it problem för lite pengar så han kan göra lite roliga saker med. Hans allra största dröm är att få äga en porsche 911.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker om att rpa och är mogen för att vara ganska ung samt att jag kommer bidra med en glad person som vet att det är internet och alla är inte helt seriösa med det dem skriver. Jag har dessutom läst reglerna ett få tal gånger så jag vet vilka som finns. Jag kommer gärna gå på olika evenemang som sker som t ex bil utställningar, tävlingar med mera. Dessutom har jag rp mycket förut och känner mig säker på det.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är utan tvekan den bästa servern jag har sett inom youtube och hört av mina kompisar. Både när det kommer till script och spelarbas. Det är sveriges ledande rp server just nu och jag vill vara en del utav den.

Hur hittade du Unive? Mina vänner kör på den och jag har bara hört gott.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få ett fint jobb så jag kan köpa en fin bil. det gör inget om jag inte lyckas få ett bra jobb bara jag får rp på en så bra server.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att vara en del utav ett community som verkar ha ganska roligt och vet hur man rpar och faktiskt följer reglerna som är uppsatta.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag har kört lite på några andra servrar som finns men inga har mycket spelarna i sig inte heller bra rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka