Nekad Flafla | Chef-jobb ansökan [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flafla

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Aoutoexperten

Vad heter du IRL? Wille

Vad heter du på discord? Flafla#1144

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 24

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag vill hjälpa andra att få deras fina bilar pimpade så att de kan vara nöjda och stolta över något. Dessutom har jag alltid gillat bilar och tycker väldigt mycket om att pimpa dem och göra det snabba och snygga.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat ett tag på Ulla-Karins och dessutom ett liknande jobb på en annan server

Berskiv din karaktär? Han heter Per Adloffson och älskar både datorer och bilar. Han har lekt med och drömt om bilar sen han var liten. Han är bra under press och tycker om att prata med andra.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne mellan 16:00 till 22:00 varje dag förutom Måndagar och Onsdagar. Vissa gånger kanske jag är ute och inte spelar. jag kommer också vara online kanske mycket på helger och låv.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart jag har just nu ett jobb jag trivs med och så. Men jobbet är bara en bonus för att jag skulle hellre villja jobba på auotexperten.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte för att jag tycker den här är den bästa.

Har du läst våra Regler? Ja det är klart jag har läst reglerna flera gånger.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka