Nekad Flacko | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flacko

Icke Medlem
Meddelanden
324
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? säger de t högre uppsatta ifall de behövs

Vad är ditt discord namn? Flacko#9999

Vad är ditt födelsedatum? 16 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Ji och är född I Kurdistan 1996, 2005 var tuff tid för Abdi Ji och hans familj, de var krig I landet han bodde I. Hans pappa var I kriget och försökte rädda hans fru och Abdi Ji. 2007 så dog tyvärr Abdi Ji mamma under kriget, då märkte Abdi Ji att detta faktiskt var alvarligt och han blev så jävla ledsen, han kunde inte sova om dagarna. Då bestämde hans pappa sig att flytta till Sverige för hans son skull, 2008 berättade hans far till Abdi Ji att de skulle flytta. Abdi Ji blev så glad att gå ifrån detta kriget o leva på nytt, den 12 Februari 2009 var de framme I Sverige och Abdi Ji började gå till skolan och där hade han väldigt många vänner han behövde dock prata engelska med dem då han knappt kunde svenska, han började I ett fotbolls lag som heter Unive FC, han var den bästa I lager på fotboll och då levde Abdi Ji lyckligt liv med sin far, men då en dag så kom en av Abdi jis vänner och då började de göra dåliga saker som tex: Sno saker, leka med pistol er, de började vara Kriminella och de blev nästan fånga de av polisen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös rp, inget lallande eller något sånt, jag är verkligen en person som gillar unive så himla mycket

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska alltid tänka på motpartens sida och inte bara sin egna tillexempel är man på ett rån så ska man alltid tänka på att det ska vara roligt för den andra partern och inte bara din

Hur hittade du Unive? länge sen minns it de va 2021

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka