Accepterad Flacko | Medlem ansökning [bizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flacko

Icke Medlem
Meddelanden
324
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Flacko#8088

Vad är ditt födelsedatum? 16 December 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter abdi ji, hane född i kurdistan 1996, han bodde med sina föräldrar i ett litet hus i duhok sedan så var det mycket krig men abdis pappa jobbade hårt för de ska må bra o leva bra, abdi var väldigt rädd att hans föräldrar ska dö och det var samma med hans mamma, det var en väldigt varmt väder där abdi o hans far jobbade på kiosken och hans mamma va hemma. när de va hemma så såg de deras mor död på golvet abdi blev väldigt ledsen och sa t sin far vi flyttar innan de händer oss då gjorde han de bästa för de o tog en gummibåt från turkiet till tyskland sedan vandrade hela vägen t sverige där gick abdi i en skola och lärde sig svenska och började i ett fotbolls lag som heter Unive FC o nu gör abdi allt för att få pengar till han o hans pappa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med seriös och social rollspel vilket kmr göra det roligt för denna servern för vi vill ej ha lallare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid behöver vinna o man ska gö de roligt för båda partnerna

Hur hittade du Unive? min vän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka