Nekad Flacken_Glacken | Medlem ansökning [Bad.InBed

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flocka.6666

Välkänd Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
268
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Flocka#6666

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Jag heter Leo Andersson är född 2000-04-07 och har sedan barndom har han alltid viljat bli mekonomen. Hans fritid är att träna och därför har han också spelat sen ung både basket och fotboll och på grund av det är han en vinnarskalle som aldrig ger upp Han kämpar så bra som möjligt med jobb och sånt . När han växte upp utbildade han sig till forska om bilar gillar att bygga bilar och sånt. och där hans föräldrar också jobbade. Han är en väldigt glad och pigg plus trevlig och snäll mot folk och kommer vara mycket i stan person av sig som alltid har energi över till att göra andra saker som han tycker om att göra. är att han tränar mycket. Hans dröm i livet är att han har vilja bli en grabb som säljer bilar eller mekonomen han gillar att jobba det jobbet och gillar feta bilar och sånt det är därför han vill bli nån av dom sakerna laga bilar och köpa bilar gillar han och vara med folk och sånt. På ett sätt när han hade bra betyg i sina ämnen så blev han glad han kämpade i skolan så att han skulle kunna få bra jobb i framtiden. fint så han utbildar sig till bra i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Socialt Rollspel då jag har 1,7 timmar. Ska försöka göra så bra rollspel jag kan så alla har så roligt som alla andra. Jag vill bidra med bästa rpn jag kan och alltid kommer ha. Har många vänner som kör på Unive och är sugen på och börja där igen också därför jag ansöker just till unive med bästa rpn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man spelar så att den andra också har lika roligt som dom andra i scenariot så att den andra också får någon sats vinning i hela. Man kan också göra att man vinner ibland o sen ger upp eller förlorar ibland utan att det ska bli massa bråk och vidare!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag kan alla Unives regler. VDM är om man kör på någon med nån bil eller något slags fordon så personen dör så kallas det VDM. Fear rp är att man ska väna sig för sitt liv och försöka inte dryga mot nån om nån riktar en pistol eller liknande. Powergaming är om jag kör in i en väg och sen så kör jag bara iväg. Powergaming 2 är att man kör för makt och pengar endast. Combat logg är att om man lämnar när man är i något slags senario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kört på Unive förut men har slutat när jag har blivit bannad ifrån discorden för nån anledning kommer inte ihåg varför. Jag har 1,7 timmar på FiveM också.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
plagiat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka