Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199101785128/
Vad är ditt namn i verkligheten? Anders Nilsson
Vad är ditt discord namn? Flaandy#5289
Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 1989
Berätta om din karaktär. Pelle Paltnacke 32 åring med stort fordons intresse. Drömmer om att hitta likasinnade fordons tokiga vänner i staden. Finns absolut inget ont i han utan kommer bra överens med dom flesta. Några trafikförseelse böter har han lyckats få sig men inget värre än så.
över social kille med stort hjärta och glapp mun som nästan alltid har svar på tal även fast det inte alls har något sammanhanget eller dylikt att göra.
Vill arbeta ofta och mycket gärna inom människohjälpande arbete. Polis/sjukvård.
Kan ha hett temperament när blodsockret är lågt och vräka ur sig nån svordom på norrländsk dialekt.
Detta med att skriva är inte min starkaste sida. Men jag hoppas jag får chansen att prata med någon av er.
Sitter på min sons steam han snodde mitt pga ja hade mer spel än vad han hade
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag både vet och tror att jag kommer bidra med roligt ärligt rp samt härliga senarion.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det verkar vara en kanon server med många aktiva, samt har flera vänner som sökt sig hit till er.
Hur hittade du Unive? Tipsad av en kompis.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ständigt utvecklas, att ha roligt och att alltid sträva efter att komma på roliga aktiviteter.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelade på Valorant rp, men den la ner från ingenstans så då drog många av oss från den servern till SoS rp. men trivs inte så vidare bra där. Så jag spelar inte så mycket alls just nu, men vill gärna börja kötta på igen.
Vad är ditt namn i verkligheten? Anders Nilsson
Vad är ditt discord namn? Flaandy#5289
Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 1989
Berätta om din karaktär. Pelle Paltnacke 32 åring med stort fordons intresse. Drömmer om att hitta likasinnade fordons tokiga vänner i staden. Finns absolut inget ont i han utan kommer bra överens med dom flesta. Några trafikförseelse böter har han lyckats få sig men inget värre än så.
över social kille med stort hjärta och glapp mun som nästan alltid har svar på tal även fast det inte alls har något sammanhanget eller dylikt att göra.
Vill arbeta ofta och mycket gärna inom människohjälpande arbete. Polis/sjukvård.
Kan ha hett temperament när blodsockret är lågt och vräka ur sig nån svordom på norrländsk dialekt.
Detta med att skriva är inte min starkaste sida. Men jag hoppas jag får chansen att prata med någon av er.
Sitter på min sons steam han snodde mitt pga ja hade mer spel än vad han hade
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag både vet och tror att jag kommer bidra med roligt ärligt rp samt härliga senarion.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det verkar vara en kanon server med många aktiva, samt har flera vänner som sökt sig hit till er.
Hur hittade du Unive? Tipsad av en kompis.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ständigt utvecklas, att ha roligt och att alltid sträva efter att komma på roliga aktiviteter.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelade på Valorant rp, men den la ner från ingenstans så då drog många av oss från den servern till SoS rp. men trivs inte så vidare bra där. Så jag spelar inte så mycket alls just nu, men vill gärna börja kötta på igen.