Nekad fl0mie | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fl0mie

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus Eriksson Karlsson

Vad är ditt discord namn? fl0mie

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emil Madsén

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Komisk, Omtänksam och Driftig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Emil Madsén är en 22-årig man uppvuxen i det området kring Grove-Street Los Santos, där gängen har länge påverkats av hans vardag och liv och gett honom en skarp och ömtålig relation till världen. Redan i ung ålder så drogs han in i många kriminella händelser, både på grund att hans pappa som dog i skjutning och hans mamma som dog under Emils födsel och han va tvungen att leva med sin kriminella farbror Axel och han fick aldrig en bra uppväxt med polare eller familj på grund av att han har umgåtts med kriminella personer. i dem senaste åren har Emil börjat ifrågasätta det liv han lever inom och undrar verkligen hur han ska ta sig ur sitt gamla dåvarande liv. Efter att Emil har sett flera av sina vänner hamna i fängelse och en nära vän förlora livet så insåg han att han vill ha något annat och komma ifrån sitt problematiska liv. Han har valt att studera upp sina gymnasiebetyg så att han har chansen att söka in till vården och har även tankar att ansöka till läkarprogrammet för att hjälpa andra som har det svårt om inte hans liv ändras drastiskt. För Emil handlar det inte bara om att lämna sitt destruktiva liv bakom sig, utan att skapa en framtid där han får vara sig riktiga jag och utveckla sin framtida plan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra roliga scenarios men även betydelsefulla händelser som gör att andra spelare vill fortsätta spela/RPa på ett bra och realisitiskt sätt, men samt även att få mer folk att känna sig bekväma att vara sin egna karaktär och lära sig av sina misstag, Jag vill även bidra till att jag kan få servern till en mer unik plats att hänga på, men även utöka personerna karaktärer så att dem kan utvecklas och bli någon roligare person eller annat med andra ord skapa en berättelse.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska alltid försöka anpassa sig till att spela med i scenariot så bra man kan så att de blir lika bra RP från båda sidor. T.ex i ett rån scenario eller om polisen tar dig så kan du inte bara försöka gå vinst/fri själv, låt motpartnern vinna saker med tanke på att realistiska scenarios måste intygas som en bakgrund att man även måste man väja för sitt egna Liv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ag har inte tidigare brutit någon regel inom RP världen, har alltid försökt att sköta mig och veta alla regler innan jag startar.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Dem viktigaste kan vara MetaGaming ( discord osv som ger info som inte är med i spelets gång, samt även Fail RP där folk kan gå utanför gränserna och göra scenariot orealistiskt, Även VDM att använda fordon som ett vapen ska inte ske, Men även en av dem viktigaste reglerna måste att hålla respekten för både Staff och andra Spelare i spelets roll., samt även NLR att man inte får komma ihåg vad som har hänt efter man har dött/somnat och glömma bort att det har skett.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en omtänksam och rolig person som vill vara delaktig till servern och utveckla mina sociala sammanhang, samt även ta mig till roligare händelser och är även skötsam och lyssnar på staff/regler som tillhör servern, Jag ansökte innan och du uppgav att mitt ansökan va "AI" Skriven men har dock suttit och skrivit ner allt men kan sammanhängat gått igenom och har förståelse att det såg lite för verkligt ut så nu har jag utvecklat andra saker och vill även bifoga att jag har tidigare spelat i andra servrar men missuppfattade frågan och aldrig haft något problem.

Nekad
Anledning: Du får börja rollspela 2-3 veckor så gör vi en ny prövning då. Detta betyder inte att vi godkänner dig efter 2-3 veckor.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka