Accepterad FL-FILLE | Whitelist ansökning [RoXx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FL-FILLE

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Användarnamn: FL-FILLE

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198330210262/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Hjorth

Vad är ditt discord namn? FL_FILLE#7309

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kurt Wallander och är 50 år. Han är en snäll person som man vill ha som vän. Hans jobb planer är att gå polisutbildningen i den här staden och hoppas på att han blir godkänd, senare ta polis examen. En vardag för han är att gå upp 05:00 gå till jobbet, Ta några brottslingar, hålla något förhör och skriva avrappoter.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en som gör RP till en högre nivå och har goda erfarenheter inom Rp. Det har jjag fått av XR-RP, flera...... Genom att följa reglerna. Använda sunt för Sunftförnuft, ett exempel av det är inte köra 200km i stan. byta ut ord som t.ex grennzone till gröntgräs.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag vill vara polis i en stad där RP nivån är på topp. jag vill spela här för många är seriösa och det tycker jag är viktigt. Den här servern upptaterar

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har ca 211 timmar.

Hur hittade du Multistaden? på svenska servrar, såg att det är många inne och då vill jag spela här. för den är populär. Ni uppdaterar och det blir roligare att spela på serverar då!

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Har inte blivit bannan här eller någon annanstans

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, men har gjort

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka