Accepterad Fläskpadda2.0 | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fläskpadda2.0

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Fläskpadda2.0#6102

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2007

Berätta om din karaktär. ålder: 22
Längd: 187
Min karaktär heter Alexander Svensson och han kommer från stor Staden och kommer ifrån en ganska rik familj som hade gott med pengar och sånt men när han blev 18 så slängde hans föräldrar ut han med 0 kronor på kontot. Hans dröm är att vissa sin familj att det var fel att behandla honom som de gjorde. Han vill inte göra det igenom den kriminella delen utan att jobba till sig pengarna genom ett jobb. Hans dröm är att ha mer pengar än sin familj och hans dröm bil är en Ferrari. Han gillar bilar väldigt mycket och har alltid önskat att få jobba inom området bilar. Just nu är han är han 22 år men hans kropp är som en 18 årig person och han gillar att vara med sina kompisar. På sin fritid så gymmar han väldigt mycket och är en väldigt stark person. Som person så är han väldigt lugn och väldigt mogen. Han är också en väldigt snäll person som gillar att
hjälpa folk och har alltid varit hans dröm. Alla människor han har träffat har alla tyckt att han är en rolig person som är väldigt hjälpssam och lugn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att hjälpa till att få bort alla lallare på denna server, och jag kommer bidra med ett seriöst rpande. Jag kommer även bidra med att hålla mig till era regler och se till så att alla andra också gör det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska inte bara fokusera på att vinna hela tiden utom man ska även tänka på att det ska vara ett roligt scenario.

Hur hittade du Unive? Mina vänner

Din medlemskap ansökan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka