Accepterad fläkten | Ban Överklagan (.cr0zz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wladeden

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094083275/

Ditt Hex-ID: 11000014394aecb

Vad är din discord tagg? burk2

Vem var det som bannade dig? Cr0zz

Bild på banmeddelande: 6042DE39-E03A-409B-9223-A5904E86CD90.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad då jag ej gick ner på alla 4, med andra ord så blev de fearRP. men ska förklara varför jag agera som jag gjorde och att det faktiskt fanns en rimlig anledning t varför jag valde att "hetsa" istället för att gå ner på alla 4.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev bannad i efter hand, men ska gå in i detalj här under.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både ja och nej, men skulle säga att den e felaktig. ska gå in i detalj nu. vi var vid sandy och va på ett univeados ställe, dom följde fetr oss t klubben men dom va svin många och fick oss rätt fort, dom tog oss t flygplatsen å inlede kidnappningen. dom gjorde de väldigt tydligt i form utav deras ton och tydliga påstående om hur detta skulle sluta. exempelvis så sas det " ni inte t någon nytta ändå så vi kommer poppa er, dock först ska vi ha kul med er, så gå ner på alla 4. då jag visste hur de skulle sluta och att dom inte ens kommitpå något eller gett någon slags signal om att vi kan ta oss därifrån Vid liv. Och då dom är den klubb vi har ett stort gäng krig emot passade jag på att göra narr av en/ exposea en i deras gäng som vi kidnappat under gårdagen och ställt på alla 4 samt pissat på. Då jag visste att det ej fanns en annan utgång så passa jag på att gå på han personligt då det skulle hit close 2 home.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har tagit lärdom av dom genom att tala med staffs om varför jag blivit bannad och legit av mina 9 bans under dessa 2 och ett halvt året jag rpeat på unive så har iaf 2 av dom varit grejer jag behövt ta lärdom av och jag har varit in the wrong så att säga. Men resten har oftast varit för dålig kommunikation mellan staff å spelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte, tyckte att jag gjorde va jag kunde först för att försöka ta mig därifrån vid liv, men sen när jag fick de bekräftat att jag ej tar mig därifrån vid liv så valde Jag göra narr av dom då de inte fanns nån poäng i att slicka röv så att säga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig mycket, om hur staff systemet funka och tyckte att jag blev bra bemöt av de staff jag tala med. Speciellt bra av Bawo som var tydlig och tog sin tid att förklara allt :D

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yepp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka