fkk1fds
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? melwin
Vad är ditt discord namn? fkk1fds
Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2003
Berätta om din karaktär. melwin, sinisalo, /luleå/bra, polis, bra resa mycket
Vad kan du bidra med till serverns RP? mer bilar och mc
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du inte enbart fokuserar på att vinna själv. Istället handlar det om att skapa en rolig och givande upplevelse för alla inblandade. Oavsett om du vinner eller förlorar
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? heltäckande och gemenskapen
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja polis
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tror att jag skulle kunna ansöka men krarar jag detta då tror jag att jag kan
Vad är ditt discord namn? fkk1fds
Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2003
Berätta om din karaktär. melwin, sinisalo, /luleå/bra, polis, bra resa mycket
Vad kan du bidra med till serverns RP? mer bilar och mc
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du inte enbart fokuserar på att vinna själv. Istället handlar det om att skapa en rolig och givande upplevelse för alla inblandade. Oavsett om du vinner eller förlorar
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? heltäckande och gemenskapen
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja polis
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tror att jag skulle kunna ansöka men krarar jag detta då tror jag att jag kan