Nekad fkbrokies | Ban Överklagan [Blush]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fkbrokies

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198352843193/

Ditt Hex-ID: 1100001176641b9 Hex:

Vad är din discord tagg? fkbrokies

Vem var det som bannade dig? Blush

Bild på banmeddelande: adsadads.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo för jag va i ett scenario där jag blev kidnappad och valde att ta fram mitt vapen för att döda han som kidnappa mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade krokat med bilen för min vän va död och jag skulle åka till sjukan sen så när jag fråga om skjus så kom de en grabb och kidnappa mig sen när han och jag hoppade ut så rikta vi och sköt mot varandra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan hålla med om att den va inte felaktig på ett vänster men just då ville jag bara få min vän till sjukhuset så va frustrerad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De va för över 1 år sen senast.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha gjort de på ett bättre sett genom att inte dra fram mitt vapen när han kidnappa mig. Jag skulle ha låtit han råna mig men just då va jag frustrerad för ville bara ta min vän till sjukhuset.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte dra fram vapen om någon annan riktar/Fearrp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka