Nekad fjonken | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

fjonken

Icke Medlem
Meddelanden
548
Reaction score
28
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? fjonken

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 29 årig årig kille som är riktigt ödmjuk och trevlig individ, han är riktigt bra på att skapa kontakter och skaffa vänner vart än han går. Han är även en riktigt pålitlig kille där man kan ta hans ord för det han säger att han skall göra och har ett bra temperament och blir sällan lätt provocerad utav andra personer. Han behandlar sina vänner som familj och står alltid vid deras sida även ifall det är en dålig situation för honom han står alltid upp för dom i alla situationer, han gillar att tjäna pengar och blir alltid intresserad när folk börjar snacka om olika affärsmöjligheter och vill alltid försöka hitta nya affärs kompisar som kan hjälpa honom med just det. Han brinner verkligen för att göra honom själv till sitt bästa och försöker alltid hålla sig i form med tränings och kost.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer bidra till serverns rollspel är en trevlig och skön karaktär som inte har några problem med att göra sig själv till åtlöje för att få andra och ha det roligt. Jag tycker hellre att att göra folks spel upplevelse roligare genom att få dom att skratta än att dom ska bli sura för jag är en dryg karaktär på servern är roligare då man märker att det inte bara är jag som har roligt när man spelar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man skall kunna ge och ta i olika scenarion och inte bara ha som mål i scenarion du är med i att vinna dom och även att förlora kan vara roligt i visa scenarion bara för att göra helheten på scenariot roligare istället för att förstöra det genom att bara försöka vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? NLR, new life rule där du inte får komma ihåg sakerna som hände när du dog, rdm där du dödar någon utan någon giltig anledning Vdm, där du använder ditt fordon som ett vapen i mot någon Metagaming, där du tar information som din karaktär ingame inte har tagit del utav och istället du utanför karaktären och tar det sedan till din karaktär ingame

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har erfarenhet inom rollspel då jag spelat detta spel i drygt 2 år nu och varit medlem och mod på denna server tidigare.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag nöjer mig med det jag skrivit

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning. Du får ansöka på nytt om 24h.

Tillbaka