Nekad fjonken | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fjonken

Icke Medlem
Meddelanden
548
Reaction score
28
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix Karlsson

Vad är ditt discord namn? fjonken#0001

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person med väldigt mycket attityd, detta betyder naturligtvis inte att min karaktär inte kan vara snäll för det är han även. Han tar gärna en ledare position och ger årder istället för att ta årder. Han kom in det kriminella livet vid 14 års åldern, det började med att snatta till att göra stora bankrån. Han har försökt flera gånger att ta sig ifrån det kriminella livet men aldrig riktigt lyckats. Han älskar att skydda dom som han står nära och kommer göra allt i sin makt för att skydda dom och även sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det som jag kan bidra med till serverns rp är helt enkelt en allmänt skön individ som kommer att bidra med social rp och en massor med roliga scenarion ifrån mina olika unika karaktärer som jag byggt upp under mitt spelande på denna servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta betyder att du ska spela för att andra ska kunna vinna i scenarion som du är delaktig i. Detta betyder inte att du enbart ska gå för att förlora i saker osv i alla scenarion du gör. Men att du ska spela för att göra det roligt för motpartnern i ett scenario genom att låta dom vinna. Det är absolut inte tråkigt att förlora i ett scenario ifall motpartnern gör det på ett roligt sätt.

Hur hittade du Unive? En kompis rekommenderade servern till mig, jag testade och fastnade för servern direkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka