Accepterad fjonken | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fjonken

Icke Medlem
Meddelanden
547
Reaction score
28
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? fjonken

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Felix Karlsson som är en 29 årig kille som är uppvuxen i sverige, han har inte haft det enkelt i sin uppväxt där hans mamma knappt var hemma och vid dom få tillfällen där hon var hemma så var det för att hon skulle fixa sig för att gå ut och festa. Felix pappa lämnade familjen redan när han var 2 år gammal då han hade hittat en ny familj som han flyttade in hos. Så Felix har fått ta hand om sig själv mestadels utav hans barndom men han bo satte sig ganska ofta hos sina kompisar och deras föräldrar visste inte vad Felix gick igenom så på dom dagarna han inte kunde äta hemma hos dom så fick han sova på tom mage. Han lyckades få sitt första jobb hos en pizziera när han var 11 år gammal utav en av bagarna som kände Felixs mamma och visste hur han hade det där hemma. Så Felix fick alltid lite mat utav dom som betalning och en liten slant som han kunde köpa något med. Han jobbade på den där pizzerian tills han var 16 år gammal och började sedan märka vad dom som jobbade där höll på med, dom höll på och sälja droger osv och dom ville få med Felix på detta. Felix hade inget att säga i mot om då dessa var hans familj och dom som tagit hand om honom under hans uppväxt. Så han hade inte direkt något val och började då sälja droger åt dessa som jobbade på pizzerian och sedan ledde detta till att han vart mer och mer involverad i det kriminella livet och fortfarande inte lyckats ta sig ut ur det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en rolig trevlig karaktär som kommer att göra andras spel upplevelse roligare än min egna då jag känner att jag har gjort nytta ifall jag kan få någon att vara glad samtidigt som dom spelar med mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna för att ha roligt i ett scenario och man kan förlora i ett scenario för att göra det roligt för motpartnern i scenariot då det inte alltid måste vara du som har roligast i scenariot och då man spelar med andra personer och då måste man även kunna göra så dom andra personerna har roligt när dom spelar med dig annars kommer dom inte vilja göra scenarion med dig i fortsättningen och eller ha en dålig bild av hur du är som person i rollspelet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? NLR, new life rule där du inte får komma ihåg sakerna som hände när du dog, rdm där du dödar någon utan någon giltig anledning Vdm, där du använder ditt fordon som ett vapen i mot någon Metagaming, där du tar information som din karaktär ingame inte har tagit del utav och istället du utanför karaktären och tar det sedan till din karaktär ingame

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har erfarenhet inom rollspel då jag spelat detta spel i drygt 2 år nu och varit medlem och mod på denna server tidigare.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag nöjer mig med det jag skrivit

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka