Accepterad fjonken | Ban överklagan (Edde)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

fjonken

Icke Medlem
Meddelanden
547
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fjonken/

Ditt Hex-ID: 110000139b6f84f

Vad är din discord tagg? fjonken#0001

Vem var det som bannade dig? Edde

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft, kör runt 300 i stan och kör i motsatt riktning vid en motorvägs infart.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig då jag körde betydligt mycket snabbare än vad man får göra och bara allmänt betedde mig som en idiot i trafiken.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag vart bannad var att jag och några ifrån mitt gäng, skulle kolla med en grabb om en sak han hade gjort på våran klubb. Sedan efter det så skulle vi åka iväg därifrån, då hade en ifrån klubben försvunnit i från rondellen. Alltså stället vi var på, jag vart nervös som dom andra i bilen även blev. Så dom bad mig att köra snabbt i mot klubben, jag gör som dom säger då jag är hangaround och lyder order. Sedan när jag stannat vid klubben så vart jag bannad, jag förstår bannen men tycker själv att skriva ett pm till mig ingame eller sv banna mig fungerat effektivare. (Min egna åsikt)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban, det var jag som gjorde fel och förbättring ifrån min sida ska ske.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit avstängd ifrån fivem servern vid tidigare tillfällen utav min spelresa här på unive. Stolt är jag absolut inte över mina tidigare avstängningar. Jag vart mycket bannad i början utav spelandet på unive, men det är ingen bortförklaring överhuvudtaget. Men med tiden så har det inte blivit så mycket avstängningar på ett tag, och det är extremt skönt att se att jag faktiskt lär mig utav avstängningarna jag får. Jag har då tidigare varit bannad för, suntförnuft samt powergaming, utav det jag kommer ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det som jag hade kunnat gjort annorlunda i denna situation, är att jag hade kunnat följa trafikreglerna lite bättre än vad jag gjorde nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig utav denna bannen och jag kommer att förbättra min körning i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår!

Tillbaka