Accepterad fjonken | Ban överklagan [CrustLux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fjonken

Icke Medlem
Meddelanden
547
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fjonken/

Ditt Hex-ID: 110000139b6f84f

Vad är din discord tagg? fjonken#0001

Vem var det som bannade dig? Crustlux

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Crustlux valde att ge mig en avstängning ifrån servern då jag bröt i mot regeln powergaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag blev avstängd ifrån fivem servern, var att vi skulle åka och kolla till pengar tvätten. Vi var på väg dit men sedan så körde en bil helt oprovocerat in i min bil (Vdm). Jag väljer då att inte rpa på skadorna som var ett dumt misstag ifrån min sida, då man ska göra det! Jag valde då att inte göra det i syfte om att jag tycker det var ett extremt uselt rp scenario ifrån motpartnern i scenariot genom att köra in i min bil och sedan bara köra därifrån. Hade naturligtvis rpat på skadorna mycket mer ifall motpartnern hade velat göra ett scenario med mig och rpat på bil krocken med mig. Han väljer att inte göra det och bara köra ifrån och då känner jag frustation och väljer då att skippa att rpa på skadorna. Det var riktigt dumt gjort utav mig att inte rpa på skadorna, men i den stunden så tänkte jag mig inte för och blev sur för att han inte ville göra ett scenario med mig. Jag kommer inte att göra om detta och i försättningen rpa på mina skador oavsett ifall jag blivit utsatt för ett regelbrott samt ifall motpartnern inte vill rpa med mig så är det deras förlust. Och att det är dom som kommer att få åtgärderna nästa gång!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig någonstans, det var jag som gjorde fel och jag ber om ursäkt för det jag gjorde.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit avstängd ifrån fivem servern vid tidigare tillfällen utav min spelresa här på unive. Stolt är jag absolut inte över mina tidigare avstängningar. Jag vart mycket bannad i början utav spelandet på unive, men det är ingen bortförklaring överhuvudtaget. Men med tiden så har det inte blivit så mycket avstängningar på ett tag, och det är extremt skönt att se att jag faktiskt lär mig utav avstängningarna jag får. Jag har blivit avstängd för kör som en galning i stan samt mycket suntförnuft, men tror inte jag blivit avstängd för powergaming innan, utav vad jag kommer ihåg. Rätta mig ifall jag har fel. Men jag hoppas innerligen om att få en ny chans att visa att detta inte kommer att förekomma igen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det som jag hade kunnat gjort annorlunda är att jag hade kunnat rpa på skadorna istället för att strunta i det. För att ifall motpartnern inte vill rpa med mig så måste jag ändå göra det då jag som medlem på unive har regler att följa, dessa ska följas under alla omständigheter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig utav min avstängning som har jag tilldelats, och jag kommer inte att upprepa detta regelbrottet igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka