Nekad fjonken | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fjonken

Icke Medlem
Meddelanden
547
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fjonken/

Ditt Hex-ID: 110000139b6f84f

Vad är din discord tagg? fjonken#0001

Vem var det som bannade dig? T4arget

Hur lång tid var din ban? 8 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (8).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet själv nu i eftertänkande på situationen, att staffen valde att banna mig då jag kunde utfört scenariot extremt mycket bättre ifrån min sida genom att ta mig ifrån platsen. Samt för anledningen utav att jag skjuter på ett ställe som är extremt centralt i staden. Detta var riktigt dumt gjort utav mig!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag vart bannad var att våra grabbar hade precis blivit beskjutna utav några personer, våra grabbar väljer då att kontakta oss och senare får vi syn på deras bil. Vi väljer då att följa efter bilen som leder oss till klädesbutiken i grove, det startas då direkt en hetsig konversation som senare leder till slagsmål. Några sekunder in i slagsmålet så börjar då deras vice boss dra upp en glock-19 i handen och en utav mina grabbar känner då sig hotad och drar upp sin tec-9 och börjar skjuta i mot person med glock-19 i handen. Jag sitter i en bil och kör iväg ifrån lite ifrån platsen och parkerar runt huset på stripklubben och hoppar då ut ur min bil. Jag väljer då att försöka ta mig närmare platsen på fots och märker då att personerna redan dragit ifrån platsen, innan jag hinner springa fram till mina kompisar och kolla deras välmående så märker jag att bilarna kommer tillbaka till platsen igen. Jag väljer då att avvakta en stund och jag märker att personerna inte verkar lämna platsen så jag tänker då att jag måste snabbt agera för att polisen kommer att komma till platsen vilken sekund som helst, så jag väljer då att avlossa skott i mot personen som kvarstår på platsen. Sedan så vart jag bannad, riktigt dumt gjort utav mig att ingripa när situationen precis lugnat sig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna bannen var absolut inte felaktig, jag och alla inblandade i scenariot agerade riktigt dumt då vi hade en stor skottlossning som var riktigt centralt som är suntförnuft som avstängningen tyder. Jag hoppas verkligen att jag får komma tillbaka och visa att jag kan göra så mycket mer i mitt rollspelande än detta!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad vid tidigare tillfällen här på servern unive, är absolut inte stolt över någon utav mina bans. Jag kan tyvärr inte minnas exakta anledningar för bans jag fått här på unive. Men jag har absolut tagit lärdom utav dom avstängningar jag har tilldelats och kommer även göra det med denna. Jag försöker alltid mitt bästa till att utveckla mitt rollspelande och försöker alltid att rollspela efter att inte bryta i mot servern reglerna som är satta. Det hände mycket i början utav mitt rollspelande att jag samlade på mig avstängningar, saktades ner med tiden då jag tog lärdom utav avstängningarna jag tilldelades. Jag hoppas innerligen att jag hade kunnat få en chans att komma tillbaka och visa att jag vill lära och utvecklas inom mitt rollspel!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ifall jag någonsin får möjligheten till att få göra detta scenariot igen så hade jag för det första inte ens tänkt tanken om att gömma mig bakom byggnaden utav stripklubben. Jag hade snarare direkt började köra ifrån platsen när jag hört dom första skotten avfyras, då platsen inte alls var långt bort ifrån polisstationen. Detta är nog det ända jag hade kunnat gjort nu när jag tänker i efterhand, då detta var ett riktigt uselt scenario och att ens försöka kvarstå på platsen som jag nu gjorde var en riktigt usel ide och jag skulle bara tagit mig ifrån platsen direkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har absolut lärt mig utav denna bannen och kommer att försöka tänka extremt mycket mer efter suntförnuft i mina rollspels scenarion. Då detta inte var okej överhuvudtaget och jag kommer göra allt vad jag kan för att ens hamna i en skottlossning igen, då att skjuta inte framstår med någon social rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka