Nekad fjonken | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fjonken

Icke Medlem
Meddelanden
547
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fjonken/

Ditt Hex-ID: 110000139b6f84f

Vad är din discord tagg? fjonken#0001

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (11).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att San valde att ge mig en avstängning för grov suntförnuft då jag valde att tjuvkoppla en bil på en allmänplats där det befann sig en hel del människor. Detta var riktigt dumt gjort utav mig och jag förstår varför San valde att placera denna avstängningen på mig!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag vart bannad var att jag och som många andra var och hämtade nya nycklar till sina fordon då allas spelar föremål blivit borttagna. Jag var på språng ifrån platsen då min bil gått sönder för någon kört in i den och då ser jag denna bilen parkera lite längre ifrån och en oigenkänd individ kliver ut ur fordonet. Jag antar att det bara är någon främmande person som fått tag på bilen och jag springer bort i mot bilen för att sätta mig i den och kolla ifall det var en ifrån bloods som sprang fram till mig. Personen säger ingenting till mig och då börjar jag tjuvkoppla fordonet då jag tänkte överlämna fordonet till bloods. Han gör /me drar ut och jag följer hans rp och hoppar ut ur fordonet för att medverka till ett rollspels scenario, i samma veva som jag ställer mina fötter på marken efter jag klev ut ur fordonet så vart jag avstängd för en bra anledning satt utav San.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna avstängningen som San la på mig är inte felaktig utan jag som gjorde fel! Jag tycker att denna avstängningen var bra satt utav San då jag gjorde något som jag ångrar enormt, och vill mer än gärna få chansen att bevisa att jag vill förbättra mig och att jag kan bättre än detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit tillfälligt avstängd vid tidigare tillfällen som jag absolut inte är stolt över! Detta är misstag jag har gjort under min långa spel period här på servern. Dessa misstag som jag har gjort försöker jag alltid utifrån min bästa kapacitet till att förbättra mig. Jag har tagit mycket lärdom ifrån mina tidigare avstängningar. Detta som jag nu har blivit avstängd för är något jag inte då i stunden tänkte på att det var en dålig ide utan nu i efterhand så har jag verkligen fått en klarbild på vad det var jag gjorde. Och att det var en riktigt dum ide utav mig, och kommer naturligtvis inte att upprepas i fortsättningen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ifall jag hade fått göra om och gjort rätt i denna situationen så hade jag bara undvikt helt i att försöka återlämna bilen till den rättfärdige ägaren utav fordonet. Då jag anser att det var riktigt onödigt för mig att ens göra något så dumt som att tjuvkoppla den bilen där och då i den stunden. Så att bara undvika att göra min tanke till händelse så hade jag klarat mig ifrån att tillges en avstängning, och det är något jag hade velat gjort annorlunda!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ifall jag får denna chansen om att få min avstängning borttagen så kommer jag absolut visa staffsen att jag har lärt mig utav denna avstängning! Jag kommer absolut inte att göra om just detta eller något liknande till denna incident, och kommer att ha suntförnuft i åtanke hela tiden. Jag kommer att vara försiktigare med vad jag gör och vad jag gör det någonstans. Då det blev fel ifrån min sida då jag valde att tjuvkopplade en bil där det befann sig människor som kunnat bevittna detta. Det är det som gjorde detta till regelbrottet grov suntförnuft, och jag förstår verkligen varför San valde att ge mig en avstängning för just denna satta anledning.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka