Accepterad fjonken | Ban Överklagan [PolarBear]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fjonken

Icke Medlem
Meddelanden
547
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fjonken/

Ditt Hex-ID: 110000139b6f84f

Vad är din discord tagg? fjonken#0001

Vem var det som bannade dig? Polarbear

Bild på banmeddelande: image (20).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig då jag inte rpade på skadorna som jag råkade ut för när jag vart pittad upp på ett tak utav bloods.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag vart bannad var att jag och 2 andra kollegor var nere och patrullerade i grove när vi får syn på 3 bilar som står mitt i vägen och kan därmed kan orsaka trafikolyckor osv. Vi försöker då att få dom att parkera eller antingen köra vidare då dom stod mitt i vägen, dom väljer då att ha en kass attityd och köra in i våra bilar medvetet vilket är Vdm. Vi försöker åka därifrån lagligt men blir ständigt in blockade utav 3 utav bilarna då en ställer sig framför och 2 på sidorna. Min kollega väljer då att köra runt där istället för att dra därifrån vilket var riktigt dumt gjort utav honom då det blev till en hetsig situation i mot slutet då en av männen väljer att rikta ett vapen i mot våran. Min kollega väljer då att köra därifrån med våran tjänstebil, vi hinner dock inte långt innan bloods kör rakt in i oss så vi flyger upp på ett tak. Jag väljer då i stunden ett dåligt beslut om att inte rpa på skadorna då jag varit i liknande situationer med dessa individer där dom endast pittar tills bilen är sönder och sen hoppar dom ut och skjuter. Jag ville verkligen inte vara med om samma tragiska rp upplevelse igen så jag valde den dumma vägen om att försämra min rp genom att inte rpa på mina skador vid bil krocken.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var inte en felaktig ban utan jag som tog ett dumt beslut och jag skulle bara ha tagit ett klipp på stunden och rapporterat in det som vi vart utsatta för istället för att skita i att rpa på skadorna!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit tillfälligt avstängd vid tidigare tillfällen som jag absolut INTE är stolt över! Detta är misstag jag har gjort under min långa spel period här på servern. Dessa misstag som jag har gjort och jag försöker alltid utifrån mitt bästa till att förbättra mig. Jag har tagit i mot mycket lärdom ifrån mina tidigare avstängningar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tagit ett klipp utav händelsen och gjort så att dom hade fått en avstängning istället för att jag skulle få en. Då det var riktigt onödigt det jag gjorde och kommer att förbättra mig i fortsättningen då jag inte ska sjunka till samma nivå som andra regelbrytare när jag själv blir utsatt för regelbrott.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har absolut lärt mig att inte begå regelbrott när jag själv blir utsatt för det, då jag själv alltid ska försöka hålla uppe min rp nivå!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka