Nekad fjonken | Ban Överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fjonken

Icke Medlem
Meddelanden
548
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fjonken/

Ditt Hex-ID: 110000139b6f84f

Vad är din discord tagg? fjonken

Vem var det som bannade dig? nizze

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image (25).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen valde att banna mig då jag inte lämnade drobz community när philip sa att alla skulle göra det, därför bannade nizze mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en skottlossning och mitt i skottlossningen så vart jag ink bannad och skickad ifrån dcn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna är korrekt placerad då philip skrev ut att man skulle lämna drobz community och jag valde att inte göra det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit blivit bannad vid tidigare tillfällen där jag lärt mig utav avstängningarna jag tilldelats.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Lämnat drobz community för att undvika att bli bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att ifall man inte följer det som sägs så kommer konsekvenser tas, och det vill jag absolut inte att det ska ske igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka