Nekad fjonken | Ban Överklagan [makavelli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fjonken

Icke Medlem
Meddelanden
547
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fjonken/

Ditt Hex-ID: 110000139b6f84f

Vad är din discord tagg? fjonken

Vem var det som bannade dig? Makaveli

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 5d655048e08d074a80c7aff41b48fd54.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom trodde jag fuskade på spelet samt att dom missförstod när jag pratade med min kompis att det var meta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i skottlossning och dödade 2/3 personer och flydde sen platsen levandes, blev kallad till support av Makaveli där han säger att jag ska bli pc checkad för att jag blivit flaggad 4 gånger utav serverns anticheat samt att jag bara satte skott i huvudet. (hade varit i fler skottlossningar under kvällen så tror inte jag bara blev flaggad ifrån detta skottscenario.) Dom hittar inget fusk på datorn och ber mig visa mitt senaste klipp vilket jag gör, dom antog att det var fusk och meta i klippet jag visade vilket det inte var. Sen började staffsen som var i support då skratta åt klippet för dom trodde att jag blivit tagen på bar gärning eller något och då orkade jag inte sitta kvar och lyssna på dom så jag sa klipp mina roller om du vill men jag fuskar inte och sen lämnade jag support och vart p bannad efteråt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig då jag varken fuskar på spelet och eller utförde regelbrottet metagaming, tror allt bara var ett stort missförstånd som kunde löst bättre ifrån bådas sida. Samt att dom säger att jag tjänat pengar utanför spelet vilket jag inte har gjort och det var bara dåligt formulerat ifrån min sida som misstolkas. Kan även bevisa mina senaste transaktioner att jag inte har tjänat några pengar på servern förutom ingame pengar på min karaktär! Detta är ingen utav anledningarna på min avstängning men han påpekade det när jag skrev det till honom i pm och ville bara klargöra hur det ligger till.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit avstängd tidigare och lärt mig utav dom avstängningarna som jag tagit i mot, dock aldrig blivit bannad för fusk innan då jag inte fuskar så det är inte skumt att jag aldrig blivit bannad för det tidigare! Samt aldrig blivit bannad för den andra anledningen i min ban vilket är meta som jag inte heller gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stanna kvar i support och förtydligat för staffsen att jag inte fuskar för att klara göra deras anklagelser i mot mig även fast jag var trött och dom satt och skrattade åt mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Tyvärr inte lärt mig något utav punkterna jag blev avstängd för men har väll lärt mig att jag måste sitta kvar i support längre för att bevisa motsatsen i mot det jag blev anklagad för även fast jag trodde att det redan var gjort då jag visade ett klipp där jag tydligt inte fuskade.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka